Skip to main content

Uuden liittymän peruminen

  • 29 June 2024
  • 3 kommenttia
  • 108 katselukerrat

Hei. Vaihdoin eilen puhelinliittymäni toiseen ja haluaisin nyt peruuttaa sen ennen kuin se vaihtuu koska puhelimeni ei tue 5G verkkoa mikä tässä kyseisessä uudessa liittymässä on. Haluaisin pitää saman vanhan liittymäni edelleen.

3 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

Hei. Vaihdoin eilen puhelinliittymäni toiseen ja haluaisin nyt peruuttaa sen ennen kuin se vaihtuu koska puhelimeni ei tue 5G verkkoa mikä tässä kyseisessä uudessa liittymässä on. Haluaisin pitää saman vanhan liittymäni edelleen.

Ne toimivat kyllä myös 4G-verkossa jos puhelin ei tue 5G:tä

Käyttäjätaso 7

Hei. Vaihdoin eilen puhelinliittymäni toiseen ja haluaisin nyt peruuttaa sen ennen kuin se vaihtuu koska puhelimeni ei tue 5G verkkoa mikä tässä kyseisessä uudessa liittymässä on. Haluaisin pitää saman vanhan liittymäni edelleen.

Tuolla ohjetta:

Sopimuksen peruutus ja laitteiden palautusohjeet

Jos peruutus koskee pelkkää liittymää (esim. puhelin- tai laajakaistaliittymä) tai palvelua (esim. Elisa Tietoturva), tilauksen peruutus onnistuu helpoiten asiakaspalvelumme kautta.

Ota yhteys asiakaspalveluumme

Voit perua sen näin viikonloppuna kätevästi vaikka Chatissa, tai somessa:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +9

Asiakaspalvelun kautta tosiaan onnistuu. 😊 Saithan ton hoidettua?

Ja tervetuloa mukaan tänne OmaYhteisöön @jannupannu! 🌞

Osallistu keskusteluun