Skip to main content

Uusi SIM kortti ja uuden numeron kera tilauksessa. Tiedustelenkin sitä missä vaiheessa tilaus on mahdollisesti tulossa minulle. 

 

 

oma elisan pitäisi näyttää jotain. jos ei niin käytä chat:ia saadakseen jotain tietoa.

 


OmaElisa kertoi minulle että SIM toimitetaan kahdessa päivässä mutta kirje ilmestyi postilaatikkooni vasta viikon kuluttua tilauksesta.


Uusi SIM kortti ja uuden numeron kera tilauksessa. Tiedustelenkin sitä missä vaiheessa tilaus on mahdollisesti tulossa minulle. 

 

 

Tarkista tilauksen tila OmaElisasta.

Tuolla ohjetta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/puheliittymat/tilaus-ja-kayttoonotto/

“Kun tilaus on tehty, saat tilausvahvistuksen ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen, mistä voit tarkistaa tilauksesi tiedot. Liittymän avautumisen jälkeen voit tilata liittymällesi lisäpalveluita tai tehdä siihen muutoksia OmaElisassa.”

Seuraa tilauksesi etenemistä OmaElisassa

Tai: OmaElisa /Tuotteesi ja tilauksesi/Tilaukset 

Lisätietoja toimitustavoista ja etämyyntinä tehdyn tilauksen vahvistamisesta

“Kun teet tilauksen uudesta matkapuhelin- tai mobiililaajakaistaliittymästä puhelimitse, asiakaspalvelun tai muun etämyynnin kautta, SIM-kortti toimitetaan valitsemasi toimitustavan mukaan.

Kortin saapuessa postitse kotiin, vahvista tilaus tekstiviestilinkin tai OmaElisan kautta. Linkki löytyy myös tilausvahvistuksesta. 

Joissakin tilanteissa Elisa voi vahvistaa tilauksen puolestasi. Tästä kerrotaan sinulle myyntitilanteessa ja saat myös tekstiviestillä erillisen kuittauksen kun vahvistus on tehty.

Näin vahvistat Elisan tilauksen

SIM-kortti toimitetaan postitse kotiin pääsääntöisesti 2-3 arkipäivän kuluessa tilauksesta.”

Kysäise asiakaspalvelusta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Chat Omaelisassa  ma-pe 8-19 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21. 

Soittakaa minulle

Nopeuta asiakaspalvelun yhteydenottoa!
Varaa soittoaika OmaElisassa 

Tai:

Omaelisa /Tuki/Varaa soittoaika

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Omaelisassa:

Omaelisa /Tuki>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

 

 

 

 

 

 

 


OmaElisa kertoi minulle että SIM toimitetaan kahdessa päivässä mutta kirje ilmestyi postilaatikkooni vasta viikon kuluttua tilauksesta.

Näin se valitettavasti välillä on. Postin kirjejakelun toimitusajoissa on alueellista ja ajallista vaihtelua.


Noinhan se menee:

“Kirjepostia jaetaan normaalisti maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin ja kevennetysti tiistaisin ja torstaisin. Otathan tämän huomioon tilausta tehdessäsi, sillä tiistaisin ja torstaisin ei jaeta esimerkiksi meiltä lähteviä kirjetilauksia. Toimitusajat saattavat siis hieman pidentyä kirjetoimitusten kohdalla.”

Tavalliset kirjeet ja kortit Suomessa ovat perillä yleensä 4 arkipäivässä.”

 

 


Voisihan noissakin ohjeissa olla sama toimitusaika-arvio:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/puheliittymat/tilaus-ja-kayttoonotto/

SIM-kortti toimitetaan postitse kotiin pääsääntöisesti 2-3 arkipäivän kuluessa tilauksesta.

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/puheliittymat/sim-kortin-aktivointi/

​Liittymän omistajana tilaat uuden kortin helpoiten OmaElisasta ja saat sen suoraan postitse kotiisi pääsääntöisesti 3-4 arkipäivän kuluessa tilauksesta.

 

 

 


Hyvä bongaus ​@Kimblez, ilmoittelin eteenpäin tuosta ohjesivujen yhteneväisyydestä. 🙏
Tervetuloa OmaYhteisöön ​@Snickers1968. Löytyikö Omaelisasta tietoa liittymän etenemisestä? 😊


Osallistu keskusteluun