Vastattu

Uuden SIM-kortin postituksen kesto

  • 14 November 2023
  • 4 kommenttia
  • 105 katselukerrat

Posti on kuulemma nykyään todella hidas. Sain sen itse kokea, kun sim-kortti ei tullut viikossa Espooseen.

 

Siispä jouduin menemään Kamppiin metrolla ja lisäksi olivat laskulle lisänneet 7,9€ asiakaspalvelumaksua siitä. 
 

  1. kannattaisiko Elisan vielä pidentää liittymän aktivointiaikaa? (Tiedän, olisin voinut tehdä sen itse, mutta se täytyy tehdä 24h ennen
  2. kannattaisiko tällaisessa tapauksessa hyvän asiakaspalvelun nimissä olla veloittamatta maksua?
  3. kannattaako tähän ketutukseen vaihtaa operaattoria?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Burnett 14 November 2023, 14:41

Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Enkä onnistunut kännykällä löytämään miten avaan chatin, jossa oisin laskusta keskustellut, vaan päädyin tänne. Eipähän kuormitu asiakaspalvelu

Käyttäjätaso 7

Posti on kuulemma nykyään todella hidas. Sain sen itse kokea, kun sim-kortti ei tullut viikossa Espooseen.

 

Siispä jouduin menemään Kamppiin metrolla ja lisäksi olivat laskulle lisänneet 7,9€ asiakaspalvelumaksua siitä. 
 

  1. kannattaisiko Elisan vielä pidentää liittymän aktivointiaikaa? (Tiedän, olisin voinut tehdä sen itse, mutta se täytyy tehdä 24h ennen
  2. kannattaisiko tällaisessa tapauksessa hyvän asiakaspalvelun nimissä olla veloittamatta maksua?
  3. kannattaako tähän ketutukseen vaihtaa operaattoria?

Posti on posti.

Jos tilasit vanhaan olemassa olevaan liittymään uuden SIM-kortin , niin sen voi ihan itse aktivoida Oma Elisassa.

Jos sen sijaan kyse on ihan uudesta liittymästä , niin sen SIM on valmiiksi aktivoitu.

PS. Voin olla väärässä , mutta mielestäni SIM-korteissa ei ole mitään määräaikaa , mihin mennessä ne on aktivoitava , vai onko?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Enkä onnistunut kännykällä löytämään miten avaan chatin, jossa oisin laskusta keskustellut

Chättiin pääsee ainakin työpöytäselaimilla OmaElisan Asiakaspalvelu-osiosta:

Postin hitauden takia yksi Elisan kilpailijoista onkin siirtynyt lähettämään sim-kortit numeronsiirtoihin pakettina, eikä enää kirjeinä.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +13

Posti on kuulemma nykyään todella hidas. Sain sen itse kokea, kun sim-kortti ei tullut viikossa Espooseen.

 

Siispä jouduin menemään Kamppiin metrolla ja lisäksi olivat laskulle lisänneet 7,9€ asiakaspalvelumaksua siitä. 
 

  1. kannattaisiko Elisan vielä pidentää liittymän aktivointiaikaa? (Tiedän, olisin voinut tehdä sen itse, mutta se täytyy tehdä 24h ennen
  2. kannattaisiko tällaisessa tapauksessa hyvän asiakaspalvelun nimissä olla veloittamatta maksua?
  3. kannattaako tähän ketutukseen vaihtaa operaattoria?

Posti on posti.

Jos tilasit vanhaan olemassa olevaan liittymään uuden SIM-kortin , niin sen voi ihan itse aktivoida Oma Elisassa.

Jos sen sijaan kyse on ihan uudesta liittymästä , niin sen SIM on valmiiksi aktivoitu.

PS. Voin olla väärässä , mutta mielestäni SIM-korteissa ei ole mitään määräaikaa , mihin mennessä ne on aktivoitava , vai onko?

Ei ole määräaikaa, kun tyhjä sim-kortti säilyy tyhjänä ja vasta, kun se aktivoidaan, se liitetään liittymälle. 🙂 @ZukkisQ  kannattaa ottaa yhteyttä asiakaspalveluun asian tiimoilta, ettei asia jää mielenpäälle. 😊

Osallistu keskusteluun