Skip to main content
Vastattu

Uuden SIM-kortin postituksen kesto

  • November 14, 2023
  • 4 kommenttia
  • 267 katselukerrat

Posti on kuulemma nykyään todella hidas. Sain sen itse kokea, kun sim-kortti ei tullut viikossa Espooseen.

 

Siispä jouduin menemään Kamppiin metrolla ja lisäksi olivat laskulle lisänneet 7,9€ asiakaspalvelumaksua siitä. 
 

  1. kannattaisiko Elisan vielä pidentää liittymän aktivointiaikaa? (Tiedän, olisin voinut tehdä sen itse, mutta se täytyy tehdä 24h ennen
  2. kannattaisiko tällaisessa tapauksessa hyvän asiakaspalvelun nimissä olla veloittamatta maksua?
  3. kannattaako tähän ketutukseen vaihtaa operaattoria?

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Burnett

Posti on kuulemma nykyään todella hidas. Sain sen itse kokea, kun sim-kortti ei tullut viikossa Espooseen.

 

Siispä jouduin menemään Kamppiin metrolla ja lisäksi olivat laskulle lisänneet 7,9€ asiakaspalvelumaksua siitä. 
 

  1. kannattaisiko Elisan vielä pidentää liittymän aktivointiaikaa? (Tiedän, olisin voinut tehdä sen itse, mutta se täytyy tehdä 24h ennen
  2. kannattaisiko tällaisessa tapauksessa hyvän asiakaspalvelun nimissä olla veloittamatta maksua?
  3. kannattaako tähän ketutukseen vaihtaa operaattoria?

Posti on posti.

Jos tilasit vanhaan olemassa olevaan liittymään uuden SIM-kortin , niin sen voi ihan itse aktivoida Oma Elisassa.

Jos sen sijaan kyse on ihan uudesta liittymästä , niin sen SIM on valmiiksi aktivoitu.

PS. Voin olla väärässä , mutta mielestäni SIM-korteissa ei ole mitään määräaikaa , mihin mennessä ne on aktivoitava , vai onko?

Ei ole määräaikaa, kun tyhjä sim-kortti säilyy tyhjänä ja vasta, kun se aktivoidaan, se liitetään liittymälle. 🙂 @ZukkisQ  kannattaa ottaa yhteyttä asiakaspalveluun asian tiimoilta, ettei asia jää mielenpäälle. 😊

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

4 kommenttia

  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • November 14, 2023

Enkä onnistunut kännykällä löytämään miten avaan chatin, jossa oisin laskusta keskustellut, vaan päädyin tänne. Eipähän kuormitu asiakaspalvelu


Sokrates
  • November 14, 2023

Posti on kuulemma nykyään todella hidas. Sain sen itse kokea, kun sim-kortti ei tullut viikossa Espooseen.

 

Siispä jouduin menemään Kamppiin metrolla ja lisäksi olivat laskulle lisänneet 7,9€ asiakaspalvelumaksua siitä. 
 

  1. kannattaisiko Elisan vielä pidentää liittymän aktivointiaikaa? (Tiedän, olisin voinut tehdä sen itse, mutta se täytyy tehdä 24h ennen
  2. kannattaisiko tällaisessa tapauksessa hyvän asiakaspalvelun nimissä olla veloittamatta maksua?
  3. kannattaako tähän ketutukseen vaihtaa operaattoria?

Posti on posti.

Jos tilasit vanhaan olemassa olevaan liittymään uuden SIM-kortin , niin sen voi ihan itse aktivoida Oma Elisassa.

Jos sen sijaan kyse on ihan uudesta liittymästä , niin sen SIM on valmiiksi aktivoitu.

PS. Voin olla väärässä , mutta mielestäni SIM-korteissa ei ole mitään määräaikaa , mihin mennessä ne on aktivoitava , vai onko?


irritus
Forum|alt.badge.img+22
  • Superstara
  • November 14, 2023

Enkä onnistunut kännykällä löytämään miten avaan chatin, jossa oisin laskusta keskustellut

Chättiin pääsee ainakin työpöytäselaimilla OmaElisan Asiakaspalvelu-osiosta:

Postin hitauden takia yksi Elisan kilpailijoista onkin siirtynyt lähettämään sim-kortit numeronsiirtoihin pakettina, eikä enää kirjeinä.


Burnett
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+16
  • OmaYhteisön moderaattori
  • Vastaus
  • November 14, 2023

Posti on kuulemma nykyään todella hidas. Sain sen itse kokea, kun sim-kortti ei tullut viikossa Espooseen.

 

Siispä jouduin menemään Kamppiin metrolla ja lisäksi olivat laskulle lisänneet 7,9€ asiakaspalvelumaksua siitä. 
 

  1. kannattaisiko Elisan vielä pidentää liittymän aktivointiaikaa? (Tiedän, olisin voinut tehdä sen itse, mutta se täytyy tehdä 24h ennen
  2. kannattaisiko tällaisessa tapauksessa hyvän asiakaspalvelun nimissä olla veloittamatta maksua?
  3. kannattaako tähän ketutukseen vaihtaa operaattoria?

Posti on posti.

Jos tilasit vanhaan olemassa olevaan liittymään uuden SIM-kortin , niin sen voi ihan itse aktivoida Oma Elisassa.

Jos sen sijaan kyse on ihan uudesta liittymästä , niin sen SIM on valmiiksi aktivoitu.

PS. Voin olla väärässä , mutta mielestäni SIM-korteissa ei ole mitään määräaikaa , mihin mennessä ne on aktivoitava , vai onko?

Ei ole määräaikaa, kun tyhjä sim-kortti säilyy tyhjänä ja vasta, kun se aktivoidaan, se liitetään liittymälle. 🙂 @ZukkisQ  kannattaa ottaa yhteyttä asiakaspalveluun asian tiimoilta, ettei asia jää mielenpäälle. 😊