Maaliskuussa siirretty kolme liittymää Elisalle minkä yhteydessä luvattu 3x50€ lahjakorttia S-ryhmään 10 vkon kuluttua.
Lahjakortteja ei ole tullut.
Olen ollut yhteydessä asiakaspalveluun mistä on jokainen kerta ilmoitettu vko milloin saapuvat tai että niiden toimitusakataulu viivästyy (ja nimenomaan tässä järjestyksessä)
Kehitysehdotus:
Miten olisi asiakastiedoitus “lahjakorttisi toimitusaikataulu myöhästyy”, “lahjakorttisi on postitettu” tms. Näin vapautettaisiin aspaa muihin tuottavampiin töihin ja asiakkaan ei tarvitsi olla yhteydessä jo valmiiksi ruuhkaiseen aspaan.
Miten olisi sopimusehtojen pitäminen toimittaminen puolelta? Jos nyt vaihdan liittymäni pois Elisalta on kuullemma mahdollista ettei sitten lahjakortteja tulla minulle toimittamaan.
Uudet puhelinliittymät ja lahjakorttien toimitus
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi draakki
Morjes ![]()
Todella kurja kuulla että lahjakorttien kanssa ei ole kaikki mennyt nyt ihan niin kuin Strömssössä
isot pahoittelut asiasta omasta puolestani. Lähtökohtaisesti kortit pystytään lähettämään aina luvatussa n. 3 kuukauden ajassa mutta joskus saatamme saada esimerkiksi viiveellä varastolle tarpeeksi lahjakortteja, jolloin lähetykset voivat välillä viivästyä. Tämä ei toki ole kivaa asiakkaille eikä myöskään meidän tahtotila, yritämme parhaamme mukaan pitää lähetykset luvatussa toimitusajassa. ![]()
Idea tuosta automaattisesta asiakastiedotuksesta on todella hyvä, kiitos palautteesta
tämäntyyppiseen automaatioon ollaan varmasti pikkuhiljaa siirtymässä, olemme virtaviivaistaneet paljon lahjakorttien lähetyksiin liittyviä prosesseja täällä niin sanotusti kulissien takaa viime vuosina eli kehitys kehittyy kyllä ![]()
Lahjakorttien lähetyksen ehtoihin kuuluu se, että liittymän (tai muun palvelun) tulisi olla Elisalla auki 2 kuukautta ilman että siihen tehdään muutoksia (vaihdetaan liittymätyyppiä jne.) joten jos tämä ehto on täyttynyt ja jos haluat kilpailuttaa liittymäsi voit sen tottakai tehdä, ja olet yhä oikeutettu lahjakortteihin ![]()
Me voitaisiin vaikka varmuuden vuoksi kurkata vielä kertaalleen tuo lahjakorttitilanne ja ottaa se meille seurantaan että saadaan tämä nyt maaliin asti kunnialla, laittaisitko meille vielä profiilin
Kiitos!
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi

