Tuossa toissapäivänä kävin liikkeessä, ja samalla tuli vaihdettu liittymä 5G:ksi (puhelin on Samsung Galaxy S22 Ultra). Ohjeeksi sain uudelleen käynnistää puhelimen seuraavana päivänä, jonka tein. Puhelin ei kuitenkaan liittynyt 5 G-verkkoon, joten aikani Googlailtuani löysin vihjeen siitä että mahdollisesti pitää olla uusi SIM-kortti.
Noh, kävin sitten tänään taas liikkeessä vaihdattamassa SIM-kortin, mutta eipä tämäkään sen enempää auttanut. Asiakaspalvelija vielä palautti matkapuhelinverkkoasetukset, mutta edelleen pysyy 4G-verkossa. Jotain muita ideoita? Asiakaspalvelija kehotti seuraamaan n. viikon verran ja mahdollisesti sitten palauttamaan takaisin 4 g-liittymä.
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Tuossa toissapäivänä kävin liikkeessä, ja samalla tuli vaihdettu liittymä 5G:ksi (puhelin on Samsung Galaxy S22 Ultra). Ohjeeksi sain uudelleen käynnistää puhelimen seuraavana päivänä, jonka tein. Puhelin ei kuitenkaan liittynyt 5 G-verkkoon, joten aikani Googlailtuani löysin vihjeen siitä että mahdollisesti pitää olla uusi SIM-kortti.
Noh, kävin sitten tänään taas liikkeessä vaihdattamassa SIM-kortin, mutta eipä tämäkään sen enempää auttanut. Asiakaspalvelija vielä palautti matkapuhelinverkkoasetukset, mutta edelleen pysyy 4G-verkossa. Jotain muita ideoita? Asiakaspalvelija kehotti seuraamaan n. viikon verran ja mahdollisesti sitten palauttamaan takaisin 4 g-liittymä.
Noissa liittymävaihdoissa käy välillä, ettei vaihdukaan.
Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin rukkaavat liittymäsi toimivaksi.
Tuossa toissapäivänä kävin liikkeessä, ja samalla tuli vaihdettu liittymä 5G:ksi (puhelin on Samsung Galaxy S22 Ultra). Ohjeeksi sain uudelleen käynnistää puhelimen seuraavana päivänä, jonka tein. Puhelin ei kuitenkaan liittynyt 5 G-verkkoon, joten aikani Googlailtuani löysin vihjeen siitä että mahdollisesti pitää olla uusi SIM-kortti.
Noh, kävin sitten tänään taas liikkeessä vaihdattamassa SIM-kortin, mutta eipä tämäkään sen enempää auttanut. Asiakaspalvelija vielä palautti matkapuhelinverkkoasetukset, mutta edelleen pysyy 4G-verkossa. Jotain muita ideoita? Asiakaspalvelija kehotti seuraamaan n. viikon verran ja mahdollisesti sitten palauttamaan takaisin 4 g-liittymä.
Noissa liittymävaihdoissa käy välillä, ettei vaihdukaan.
Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin rukkaavat liittymäsi toimivaksi.
Verkkoasetukset on myymälässä jo nollattu, mutta tarkista vielä kuitenkin laitteen asetuksista ettei siellä ole jotain 4G pakotusta tai vastaavaa. Samsung Galaxyn -puhelimille ohjeet löytyvät täältä. Jos tuon osalta 5G on kunnossa, niin soittoa Elisan Asiakaspalveluun. Yllä Kimblez onkin antanut yhteystiedot. 👍
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.