Vastattu

Uusi liittymä ja SIM-kortti

  • 30 November 2023
  • 4 kommenttia
  • 198 katselukerrat

Tilasin puhelinmyynnistä uuden Elisa liittymän. Missään vaiheessa uuteen liittymään siirtymisessä ei mainittu, että SIM kortin joutuu tilaamaan itse, toki kortin tyyppi kysyttiin. Nyt selailin Elisan nettiä ja sieltä löytyi SIM kortin tilauslinkki. Vanha korttini lakkasi toimimasta tänään, ja uutta korttia odottelen ilman toimivaa liittymää. Ennen vastaavassa tilanteessa uusi kortti on lähetetty automaattisesti tilauksen jälkeen. Voisitte tarkentaa myyjillenne, että asiakkaan tulee huolehtia uuden SIM kortin tilaamisesta, vältyttäisiin tällaisilta kiusallisilta tilanteista. Eipä alkanut hyvin tämä asiakkuussuhde Elisaan.

t Lasse Kankkunen

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Anspandeemus 1 December 2023, 10:10

Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +9

Uusi SIM-kortti lähtee asiakkaille kyllä aina tilausten yhteydessä. Pahoittelut, jos SIM-kortti ei ole tullut perille saakka. 🙏 SIM-kortin pystyy tilaamaan OmaElisasta tai hakemaan Elisan myymälästä ja aktivoimaan sitten myöhemmin, jos tilauksen mukana lähtenyt alkuperäinen SIM-kortti ei syystä tai toisesta saavu perille. 🤔

Elisalla on hyvät sivut kuvastamassa liittymän tilaamista ja käyttöönottoa:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/puheliittymat/tilaus-ja-kayttoonotto/

Tervetuloa OmaYhteisöön @Lasse Kankkunen ! 😊

Hi,

Before I would like to cancel my SIM. Then I returned SIM to your shop in Valkea, Oulu.
But I still see the cost on invoice.

May I get the new SIM with old phone number?

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +13

Hi,

Before I would like to cancel my SIM. Then I returned SIM to your shop in Valkea, Oulu.
But I still see the cost on invoice.

May I get the new SIM with old phone number?

I suggest that you get in touch with our customer service. 😊

Osallistu keskusteluun