Skip to main content
Vastaus

uusi liittymä joka ei toimi 😒

  • December 7, 2021
  • 4 kommenttia
  • 714 katselukerrat

Tilasin sit Elisalta kaksi liittymää, onneksi en kolmatta että sain jotenkin yhteyden asiakaspalveluun. Tänään piti avautua liittymä mut ei auennut "verkko ei rekisteröity" ilmoitus tulee kun yrittää soittaa. soitto kilpailija  liittymällä asiakaspalveluun mistä selvittivät vikaa ja sit tuli viesti että numero aukeaa 16:38 kello nyt 20:50 ja ei muuten toimi, ei auta käynnistää uudelleen, korttia käytetty pois ja vaikka mitä niin ei auta. Chatti tukossa ja nyt sitten ilman puhelinliittymää vailla tietoa missä vika.

Lisäksi tulee ilmoitus välillä että sim-kortilla ei käyttäjähallintaa, e kyllä kovin hyvä lähtö Elisan asiakkuuteen. Vielä ois pari liittymää kilpailijalle...

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Lautturi

Oletko käynnyt aktivoimassa sen sim kortin oma elisa sivun kautta?

Siitä menee se 6€ kun itse aktivoi liittymän toimintaan..(en vaan tajuu tota maksun perimistä)

Ei kyllä liity nyt SIM-kortin aktivointiin tämä ongelma.

 

Suosittelen olemaan pikimmiten yhteydessä asiakaspalveluumme 010 190 240 niin saadaan asia tutkintaan.

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

4 kommenttia

Nettolex1234
Forum|alt.badge.img+5
  • Oppinut
  • December 8, 2021

Oletko käynnyt aktivoimassa sen sim kortin oma elisa sivun kautta?

Siitä menee se 6€ kun itse aktivoi liittymän toimintaan..(en vaan tajuu tota maksun perimistä)


Lautturi
Forum|alt.badge.img+12
  • Superstara
  • Vastaus
  • December 8, 2021

Oletko käynnyt aktivoimassa sen sim kortin oma elisa sivun kautta?

Siitä menee se 6€ kun itse aktivoi liittymän toimintaan..(en vaan tajuu tota maksun perimistä)

Ei kyllä liity nyt SIM-kortin aktivointiin tämä ongelma.

 

Suosittelen olemaan pikimmiten yhteydessä asiakaspalveluumme 010 190 240 niin saadaan asia tutkintaan.


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • December 8, 2021

Ongelma ratkesi, jotakin tekivät Elisan päässä ja nyt alkoi toimimaan. Epäilin jo sim korttiakin mut ei ollut siinä vika.

Parannusta jos Elisan palveluun niin vian ollessa kyseessä olisi hyvä kun he soittaisivat esim. Puol tuntia siitä kun vika olisi pitänyt korjaantua asiakkaalle ja varmistaisi et kaikki on nyt kunnossa eikä asiakas soittele kymmenen kertaa ja aina aloittaa uudestaan kertomaan mikä vikana ja taas aletaan tutkimaan ja kaiken lisäksi jonottaa joka kerta 10minuuttia puhelimen päässä et joku vastaus.

No nyt liittymä auki


tontze
Forum|alt.badge.img+19
  • Superstara
  • December 11, 2021

Ongelma ratkesi, jotakin tekivät Elisan päässä ja nyt alkoi toimimaan. Epäilin jo sim korttiakin mut ei ollut siinä vika.

Parannusta jos Elisan palveluun niin vian ollessa kyseessä olisi hyvä kun he soittaisivat esim. Puol tuntia siitä kun vika olisi pitänyt korjaantua asiakkaalle ja varmistaisi et kaikki on nyt kunnossa eikä asiakas soittele kymmenen kertaa ja aina aloittaa uudestaan kertomaan mikä vikana ja taas aletaan tutkimaan ja kaiken lisäksi jonottaa joka kerta 10minuuttia puhelimen päässä et joku vastaus.

No nyt liittymä auki

Näin elisan asiakaspalvelu on toiminut ajasta miekka ja kivi. Ihmettelen kyllä suuresti että siellä ei ole mitään ylhäällä ongelmasta edellisiltä yhteydenottokerroilta .. Aina saa jauhaa samat asiat.