Skip to main content
Vastaus

Väärä hinta.

  • June 1, 2022
  • 2 kommenttia
  • 129 katselukerrat

Olin vaihtamassa liittymää ja sain viestinä tarjouksen, että pysyisin asiakkaana.  Hyväksyin tarjouksen, mutta nyt näkyy sopimuksen hinta ihan päin peetä omaelisassa. Soittopyyntöjä ei oteta vastaan, chat ei ole toiminnassa, joten toiminta on aika hanurista. Ostaminen varmaan onnistuisi, mutta reklamaatio ei. Pitää harkita siis uudestaan kyllä liittymän vaihtoa.

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Ne vähät vaihtoehdot:

https://elisa.fi /asiakaspalvelu/yhteyslomake/

Asiakaspalvelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

  • Keskustelija
  • June 1, 2022

Sama ongelma minullakin.


  • Vastaus
  • June 1, 2022

Ne vähät vaihtoehdot:

https://elisa.fi /asiakaspalvelu/yhteyslomake/

Asiakaspalvelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​