Olin vaihtamassa liittymää ja sain viestinä tarjouksen, että pysyisin asiakkaana. Hyväksyin tarjouksen, mutta nyt näkyy sopimuksen hinta ihan päin peetä omaelisassa. Soittopyyntöjä ei oteta vastaan, chat ei ole toiminnassa, joten toiminta on aika hanurista. Ostaminen varmaan onnistuisi, mutta reklamaatio ei. Pitää harkita siis uudestaan kyllä liittymän vaihtoa.
Vastaus
Väärä hinta.
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Ne vähät vaihtoehdot:
https://elisa.fi /asiakaspalvelu/yhteyslomake/
Asiakaspalvelu:
010 190 240 (mpm/pvm)
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
