Olen tilaamassa latausliittymä 50M liittymää, ja halusiin siirtää siihen vanhan numeroni. Maksua kuitenkin halutaan jo ennen kuin pääsee missään kertomaan että haluaisin siirtää oman umeroni telialta ? Onko kysely numerosta tosiaan vasta maksun jälkeen, voiko joku tämän vahvistaa ?
Valitse vain kassalla asetus “pidän nykyisen numeroni”.
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi tontze
Olen tilaamassa latausliittymä 50M liittymää, ja halusiin siirtää siihen vanhan numeroni. Maksua kuitenkin halutaan jo ennen kuin pääsee missään kertomaan että haluaisin siirtää oman umeroni telialta ? Onko kysely numerosta tosiaan vasta maksun jälkeen, voiko joku tämän vahvistaa ?
tuli tässä muutama päivä sitten tilattua lataus-liitttymä. ihmettelin itsekin että meni ns viimeiseen vaiheeseen melkein samantien, piti siis klikata takaisinpäin erikseen jotta pystyi muokkaamaan alkuasetuksia, mm mikä numero (minulla oli uusi numero), salainen numero ja estot.
Kelasin kyllä moneen kertaan alkuun ja pari kertaa aloitin uudestaan, ei osunut kyllä silmään mistä olisi numeron saanut säilytettyä..
EDIT: ahaa nyt löytyi, piti itse avata valmiiksi ruksattu “tuotteiden asetukset” vahvistussivulta.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
