Skip to main content

Valtakirja

  • June 20, 2025
  • 1 kommentti
  • 453 katselukerrat

Kuinka voin tehdä valtakirjan jotta liittymä rupeaa toimimaan

Tämä keskustelu on suljettu kommenteilta. Keskustelua ei enää päivitetä, eivätkä sen tiedot ole välttämättä ajan tasalla.

Etsi samasta aiheesta uudempi keskustelu tai aloita uusi.

1 kommentti

  • OmaYhteisön luottojäsen
  • June 20, 2025

Kuinka voin tehdä valtakirjan jotta liittymä rupeaa toimimaan

OmaElisassa onnistuu:

Omaelisa:Valitse liittymä/Sopimus omistaja ja valtuutus/Valtuutukset/Tee valtuutus

Tuolla ohjetta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/sopimukset/valtuutus/

Valtuutus ja valtakirjat

Sopimuksen liittymäkohtainen asiointivaltuutus