Skip to main content
Vastattu

vanha liitymä laskuttaa edelleen

  • December 20, 2021
  • 3 kommenttia
  • 140 katselukerrat

Saan edelleen vanhasta puhelinliitymästä laskun vaikka vaihdoin teille.Eikö se pitänyt teidän irtisanoa kun uusi rupesi toimimaan?

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Keinotekoinen

Saan edelleen vanhasta puhelinliitymästä laskun vaikka vaihdoin teille.Eikö se pitänyt teidän irtisanoa kun uusi rupesi toimimaan?

Moikka @motovapmies ja tervetuloa OmaYhteisöön! Olitko siis siirtänyt puhelinliittymäsi toiselta operaattorilta meille? Liittymän pitäisi kyllä silloin sulkeutua toisella operaattorilla. Meidän puolu voidaan tarkistaa asiakaspalvelumme kautta. Jos olet toiselta operaattorilta saanut laskun, jossa laskutetaan siirtymisen jälkeiseltä ajalta, niin laskun osuudesta kannattaa olla kyseiseen operaattoriin yhteydessä.

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

3 kommenttia

  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • December 20, 2021

Teille on pirun hankala jättää viestiä tällä koneella.Eikö enään ole muita kuin botteja jotka vastaa näihin sähköposteihin?En ainakaan ole löytänyt kohtaa johon vois jättää viestin.Puhelinvastaajaan en soita.On muutakin tekemistä.


Forum|alt.badge.img+12
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • December 20, 2021

Saan edelleen vanhasta puhelinliitymästä laskun vaikka vaihdoin teille.Eikö se pitänyt teidän irtisanoa kun uusi rupesi toimimaan?

Ota yhteys @OmaYhteisö-tiimi tai jätä soittopyyntö https://elisa.fi/asiakaspalvelu/soittakaa-minulle/ tai sitten voit ottaa yhteyttä OmaElisan kautta chatissa.


Forum|alt.badge.img+21
  • Elisalainen
  • Vastaus
  • December 21, 2021

Saan edelleen vanhasta puhelinliitymästä laskun vaikka vaihdoin teille.Eikö se pitänyt teidän irtisanoa kun uusi rupesi toimimaan?

Moikka @motovapmies ja tervetuloa OmaYhteisöön! Olitko siis siirtänyt puhelinliittymäsi toiselta operaattorilta meille? Liittymän pitäisi kyllä silloin sulkeutua toisella operaattorilla. Meidän puolu voidaan tarkistaa asiakaspalvelumme kautta. Jos olet toiselta operaattorilta saanut laskun, jossa laskutetaan siirtymisen jälkeiseltä ajalta, niin laskun osuudesta kannattaa olla kyseiseen operaattoriin yhteydessä.