Vanhoille asiakkaille etuja ja tarjouksia

  • 16 May 2023
  • 3 kommenttia
  • 1341 katselukerrat

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +5

Olisi ihan hienoa että vanhat asiakkaat pidettäisiin operaattorilla asiakkaina ja tarjoten joku hyvä tarjous joka kahden vuoden välein niin olisi ihan hyvä varmistus pitää heidät asiakkaana..Nythän hinnat näyttää nousevan kokoajan ylös päin ja todellisuudessa prepaid liittymä on tällä hetkellä kaikkein halvin vaihtoehto jos ei juurikaan soittele tai dataa kortilla.

 

 

EDIT 17.5.2023 // muokattu otsikkoa kuvaavammaksi -draakki

 

draakki 11 kuukautta sitten

Tottakai vanhoille asiakkaille löytyy myös aina hihasta etuja. 😊 Etukampanjat joilla kiitetään vanhoja asiakkaita pitkästä asiakkuudesta, ja tärpit uusille asiakkaille ovat usein erilaiset, mutta molempia löytyy kyllä! Asiakaspalvelusta kannattaa aina kysäistä voimassaolevia tarjouksia, jos esimerkiksi vanha etukampanja on loppumaisillaan. 

​​​OmaElisassa kannattaa myös sallia viestintäasetuksissa omiin palveluihin liittyvät viestit. Tämä on pääasiallinen tapa, millä Elisa viestittää asiakkaille tiedon, kun liittymän tai palvelun etukampanja on päättymässä, esimerkiksi vanhojen asiakkaiden puheliittymien etuhinnat ja kampanjajatkot rullailevat paljolti tämän pohjilta. Uusi kampanja viestiteään pääasiallisesti tekstiviestillä, mutta yhteydenotto voi tapahtua myös puhelimitse tai sähköpostilla. 👍🏼 

OmaElisassa oikean markkinointiluvan saa ruksitettua päälle tällaista polkua pitkin: 

Selaimessa oikealta ylhäältä valitse oman nimesi kohdalta oman profiilin pudotusvalikko > Omat tiedot > ViestintäPalveluihini liittyvät viestit > täppä päälle Liittymät ja laitteet -kohdan alta ainakin tekstiviestimarkkinoinnille, jos haluat saada jatkoetua esim. puheliittymälle tai mobiililaajakaistalle

 

OmaElisan Viestinäasetukset

 

Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +7

Tästä on puhuttu jo monta vuotta että saisi keskittäämisalennuksia ja asiakkaat pysyy Elisalla mutta aina sama virsi, ei kuunnella asiakkaita. Eli Elisaa ei kiinnosta pitää asiakkasta itsellään vaan annetaan vaan karata toiselle operaattorille. Tämä sama ongelma on myös muillakin operaattoreilla.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +5

Ei riitä tarjouksia uskollisille asiakkaille asti ajettavaksi, kun ne käytetään uusien asiakkaiden ja paluumuuttajien haalimiseen.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Tottakai vanhoille asiakkaille löytyy myös aina hihasta etuja. 😊 Etukampanjat joilla kiitetään vanhoja asiakkaita pitkästä asiakkuudesta, ja tärpit uusille asiakkaille ovat usein erilaiset, mutta molempia löytyy kyllä! Asiakaspalvelusta kannattaa aina kysäistä voimassaolevia tarjouksia, jos esimerkiksi vanha etukampanja on loppumaisillaan. 

​​​OmaElisassa kannattaa myös sallia viestintäasetuksissa omiin palveluihin liittyvät viestit. Tämä on pääasiallinen tapa, millä Elisa viestittää asiakkaille tiedon, kun liittymän tai palvelun etukampanja on päättymässä, esimerkiksi vanhojen asiakkaiden puheliittymien etuhinnat ja kampanjajatkot rullailevat paljolti tämän pohjilta. Uusi kampanja viestiteään pääasiallisesti tekstiviestillä, mutta yhteydenotto voi tapahtua myös puhelimitse tai sähköpostilla. 👍🏼 

OmaElisassa oikean markkinointiluvan saa ruksitettua päälle tällaista polkua pitkin: 

Selaimessa oikealta ylhäältä valitse oman nimesi kohdalta oman profiilin pudotusvalikko > Omat tiedot > ViestintäPalveluihini liittyvät viestit > täppä päälle Liittymät ja laitteet -kohdan alta ainakin tekstiviestimarkkinoinnille, jos haluat saada jatkoetua esim. puheliittymälle tai mobiililaajakaistalle

 

OmaElisan Viestinäasetukset

 

Osallistu keskusteluun