Vanhojen asiakkaiden kohtelusta

  • 11 February 2024
  • 2 kommenttia
  • 152 katselukerrat

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +2

Lasten puhelinliittymistä oli menossa edullisemmat sopimukset umpeen. Sain kilpailijalta hinnat ja marssin Elisan myymälään, vastatarjousta ei tullut, ei ollut mahdollista päästä samaan hintaluokkaan, oikeastaan edes lähelle.

Sitten, kun oli aika vaihtaa simmejä soi puhelin, siis päivää ennen. Elisalta päivää, josko laitetaan vastatarjous ja lahjakortti. Kerroin, että työpalaveri alkamassa muutaman minuutin päästä, laita sähköpostia. Ei kuulemma voi laittaa, pitää heti lyödä lukkoon, mitä jos toinen lahjakortti vielä. Löin luurin korvaan, kun ei kaveri puhetta ymmärtänyt ettei nyt ollut aikaa jutella asiasta. Mietin myös mitä hommassa oli, kun ei voitu antaa kirjallisesti sitä tarjousta?

Jäin miettimään, että kalliiksihan tuo luurin korvaan lyöminen tuli, kun tarjottiin halvempaa hintaa ja 2x70,-€ lahjakorttia. Oli vaan suoraan sanottuna petetty fiilis, olin jo tarjonnut tilaisuutta vastatarjouksen antamiselle. Perään huutelu on säälittävää.

No nyt tämän jälkeen oli sitten sattumaa tai ei kodin 5g laajakaista alkoi tökkimään ja vauhti hukassa, onko tulkittava että sekin pitää laittaa kilpailijalle?


2 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

joskus voi kysellä tarjouksia ja vastatarjouksia elisan myyntinumeroista. tosin myöhäistä nyt.

 

0800-93561
0800-939393
0800 93866

 

ironisesti, voit saada paremmat tarjoukset myöhemmin kilpailijalta, ei tämä ole ohi ihan tällä.

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +23

No nyt tämän jälkeen oli sitten sattumaa tai ei kodin 5g laajakaista alkoi tökkimään ja vauhti hukassa, onko tulkittava että sekin pitää laittaa kilpailijalle?

Sattumaa. Kannattaa jättää häiriöilmoitus asiasta.

Osallistu keskusteluun