Skip to main content
Kysymys

Yritysliittymän siirto

  • June 23, 2026
  • 0 kommenttia
  • 5 katselukerrat

Jos työsuhdepuhelimen liittymä siirretään työntekijälle ja yritysliittymä on toisella operaattorilla, niin onnistuuko liittymän siirto suoraan Elisalle kuluttajaliittymäksi, vai pitääkö se ensin siirtää sen hetkiselle operaattorille kuluttajaliittymäksi jonka jälkeen siirto Elisalle?