Jos työsuhdepuhelimen liittymä siirretään työntekijälle ja yritysliittymä on toisella operaattorilla, niin onnistuuko liittymän siirto suoraan Elisalle kuluttajaliittymäksi, vai pitääkö se ensin siirtää sen hetkiselle operaattorille kuluttajaliittymäksi jonka jälkeen siirto Elisalle?
Kysymys
Yritysliittymän siirto
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
