Noin 4 päivää sitten kun yritin kirjautua OmaElisaan, niin yhtäkkiä tuli ilmoitus että “Pääsysi OmaElisaan on estetty.” Miksi, ja miten?
Olen tilannut liittymän vaihdon nykyiselle puhelinnumerolle.
Noin 4 päivää sitten kun yritin kirjautua OmaElisaan, niin yhtäkkiä tuli ilmoitus että “Pääsysi OmaElisaan on estetty.” Miksi, ja miten?
Olen tilannut liittymän vaihdon nykyiselle puhelinnumerolle.
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Samaan asiaan vastattu keskustelussa aiemmin:
Pieni ote:
Jokin esto on nyt sinulla OmaElisan puolella.
Viestiä voi laittaa tuonnekin:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteyslomake/
Jos ei soittaminen innosta.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi