Skip to main content
Vastattu

Pääsyni OmaElisaan on estetty?

  • 8. toukokuuta 2022
  • 2 kommenttia
  • 415 katselukerrat

Noin 4 päivää sitten kun yritin kirjautua OmaElisaan, niin yhtäkkiä tuli ilmoitus että “Pääsysi OmaElisaan on estetty.” Miksi, ja miten?

 

Olen tilannut liittymän vaihdon nykyiselle puhelinnumerolle.

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Samaan asiaan vastattu keskustelussa aiemmin:

Pieni ote:

Jokin esto on nyt sinulla OmaElisan puolella.

Viestiä voi laittaa tuonnekin:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteyslomake/

Jos ei soittaminen innosta.

 

 

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

lasselusse
Forum|alt.badge.img+12
  • Tietopankki
  • 705 kommenttia
  • 8. toukokuuta 2022

kuulostaa nyt siltä että näitä asioita hoitelet ei julkisesti, ohjeita täältä https://yhteiso.elisa.fi/ajankohtaista-omayhteisoessae-71/asiakaspalvelun-yhteystiedot-ja-haeirioetiedotteet-513724 .

spekulatiivisesti: jos luottotiedoissa on mätää niin tilaukset ja muutokset voi mennä pieleen, tosin sen ei pitäisi estää oma elisan toimintaa. lisäkommenttina vielä että jos osoite on ulkomailla riippumatta kansallisuudesta niin se tuotaa hylkäyksiä.

voi olla jokin kolmannen osapuolen väärinkäyttö, eikä liity sinun tilauksiin mitenkään.

elisan järjestelmä on tehnyt vipat, jota en niin ihmettelisi että olisi. elisan taustajärjestelmät on joskus olleet niin ja näin.

jälkikäteen voisit yleisellä tasolla kertoa mistä oli kysymys.


  • 4708 kommenttia
  • Vastaus
  • 9. toukokuuta 2022

Samaan asiaan vastattu keskustelussa aiemmin:

Pieni ote:

Jokin esto on nyt sinulla OmaElisan puolella.

Viestiä voi laittaa tuonnekin:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteyslomake/

Jos ei soittaminen innosta.