Skip to main content
Vastaus

Elisa Sähköposti ei toimi, virheellinen salasana?

  • October 21, 2024
  • 2 kommenttia
  • 365 katselukerrat

  • Tiedonhaluinen

Minulla on ollut tosi pitkään alunperin saunalahden sähköposti
Se on toiminut viime viikkoon asti mutta nyt yhtäkkiä sanoo,ettei salasanaa ole ja kun katson asetuksista niin salasana on siellä.

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Minulla on ollut tosi pitkään alunperin saunalahden sähköposti
Se on toiminut viime viikkoon asti mutta nyt yhtäkkiä sanoo,ettei salasanaa ole ja kun katson asetuksista niin salasana on siellä.

 

Kokeile onnistuuko salasanan vaihto:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/palvelut/sahkoposti-omaelisa/

Näin vaihdat sähköpostisi salasanan

  1. Kirjaudu OmaElisaan.
  2. Siirry postilaatikkohallintaan valitsemalla Sähköposti.
  3. Valitse listalta sähköpostilaatikko, jonka salasana on unohtunut. 
  4. Kirjoita haluamasi uusi salasana ja klikkaa lopuksi Vaihda salasana -painiketta. 

Muuten.

Tee vika/häiriöilmoitus, niin varmaan hoituu:

 https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Vaihtoehtoja:

Soittakaa minulle Häiriöilmoitus (muut)

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen 24h vuoden jokaisena päivänä. Arjet, pyhät (Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

>Uusi viesti>Häiriöilmoitukset> Elisa sähköpostipalvelu/Sähköposti

2 kommenttia

  • Vastaus
  • October 21, 2024

Minulla on ollut tosi pitkään alunperin saunalahden sähköposti
Se on toiminut viime viikkoon asti mutta nyt yhtäkkiä sanoo,ettei salasanaa ole ja kun katson asetuksista niin salasana on siellä.

 

Kokeile onnistuuko salasanan vaihto:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/palvelut/sahkoposti-omaelisa/

Näin vaihdat sähköpostisi salasanan

  1. Kirjaudu OmaElisaan.
  2. Siirry postilaatikkohallintaan valitsemalla Sähköposti.
  3. Valitse listalta sähköpostilaatikko, jonka salasana on unohtunut. 
  4. Kirjoita haluamasi uusi salasana ja klikkaa lopuksi Vaihda salasana -painiketta. 

Muuten.

Tee vika/häiriöilmoitus, niin varmaan hoituu:

 https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Vaihtoehtoja:

Soittakaa minulle Häiriöilmoitus (muut)

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen 24h vuoden jokaisena päivänä. Arjet, pyhät (Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

>Uusi viesti>Häiriöilmoitukset> Elisa sähköpostipalvelu/Sähköposti


ilponen
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+11
  • OmaYhteisön moderaattori
  • October 29, 2024

Auttoiko tuo salasanan vaihto @Tiu? 😊