Elisa Webmail on alhaalla, tehkää vikatiketti!

  • 21 September 2023
  • 12 kommenttia
  • 370 katselukerrat

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • 1034 kommenttia

En juuri päässyt kirjautumaan Elisa Webmailiin ja kokeilin useammalla tilillä, aina vaan tulee virheilmoitus että login ei onnistunut nyt. Voitteko tehdä vikatiketin? Kiitos.


12 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Kokeilin juuri äsken uudestaan ja nyt tulee tällainen herja:

LGI-0003 Categories=ERROR Message='Unknown problem: "internal error".' exceptionID=-1711744669-21181

Sama täälläkin 

 

Käyttäjätaso 7

Kokeilin juuri äsken uudestaan ja nyt tulee tällainen herja:

LGI-0003 Categories=ERROR Message='Unknown problem: "internal error".' exceptionID=-1711744669-21181

Jep tuommoista pukkaa. Thunderbirdillä näyttää toimivan.

Käyttäjätaso 7

OmaElisan Chatti tiesi kertoa:

“Tällä hetkellä on yleinen vikatilanne webmailissa ja sitä korjataan parhaillaan.

 

 

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Tällä webmail pyörittää hyrrää ja pitkään. Lopuksi rykäistään Sessio ei kelpaa tai ei ole enää voimassa.

IMAP toimii.

Nyt näyttäisi webmail taas toimivan

 

Käyttäjätaso 7

Näyttää olevan ongelma vain selainkäyttöliittymässä. Itse posti kyllä kulkee.

Käyttäjätaso 7

Nyt näyttäisi webmail taas toimivan

 

Kovin on vielä hidasta. Kirjautuminen vie tolkuttoman ajan.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Nyt webmailiin kirjautuminen onnistui.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +23

Nyt webmailiin kirjautuminen onnistui.

Näin on. Vika oli päällä eilen 21.9 klo 15-16 välillä, pahoittelut siitä.

Itse en ole päässyt kirjautumaan webmailiin koneella eilisestä iltapäivästä alkaen. Nyt on mennyt yli 24 tuntia ja edelleen sanoo ettei kirjautuminen onnistu. Olen kokeillut vaihtaa salasanaakin, mutta ongelma näyttäisi nyt olevan elisan päässä eikä omassani.

Käyttäjätaso 7

Itse en ole päässyt kirjautumaan webmailiin koneella eilisestä iltapäivästä alkaen. Nyt on mennyt yli 24 tuntia ja edelleen sanoo ettei kirjautuminen onnistu. Olen kokeillut vaihtaa salasanaakin, mutta ongelma näyttäisi nyt olevan elisan päässä eikä omassani.

Jos tökkii vielä, niin tee vika/häiriöilmoitus:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Vaihtoehtoja:

Soittakaa minulle Häiriöilmoituksetkin

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Numerossa voi tehdä myös vikailmoituksen virka-ajan ulkopuolellakin.

Ympäri vuorokauden, myös viikonloppuisin.

(Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

OmaElisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit>

Uusi viesti>Palvelun tai tuotteen käyttö>Elisan sähköpostipalvelu/Sähköposti

Osallistu keskusteluun