Skip to main content

Yritin vaihtaa elisan webmailin salasanaa mutta ei anna vaihtaa. Vaikka kirjaudun omaelisaan siellä näkyy että minulla ei ole olemassakaan sähköpostia/sähköpostitilausta. Miten tässä pitäisi toimia?

Yritin vaihtaa elisan webmailin salasanaa mutta ei anna vaihtaa. Vaikka kirjaudun omaelisaan siellä näkyy että minulla ei ole olemassakaan sähköpostia/sähköpostitilausta. Miten tässä pitäisi toimia?

Mahdollisesti se sähköposti on sinulla eri asiakasnumerolla. Ota yhteyttä aspaan ja pyydä tarkistamaan sekä tarvittaessa yhdistämään kaikki palvelusi yhdelle asiakasnumerolle.


Kannattaa sitten ottaa huomioon se että jos aspa yhdistää asiakasnumerot niin se on maksullista. :)


Kannattaa sitten ottaa huomioon se että jos aspa yhdistää asiakasnumerot niin se on maksullista. :)

Sähköpostin osalta ei itsepalvelumahdollisuutta edes ole.


Yritin vaihtaa elisan webmailin salasanaa mutta ei anna vaihtaa. Vaikka kirjaudun omaelisaan siellä näkyy että minulla ei ole olemassakaan sähköpostia/sähköpostitilausta. Miten tässä pitäisi toimia?

Johtuneeko omistajuudesta, tuolla ohjetta:

Uusi sähköpostitili ja salasanan vaihto OmaElisassa

“Jos salasanan vaihto ei onnistu OmaElisassa, huomioi, että sähköpostitilejä pääsee hallinnoimaan OmaElisassa vain liittymän/palvelun omistaja.”

Muutoin,

Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin hoituu kuntoon:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-21 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisinkin 9-21.

Soittakaa minulle

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.

 


Kannattaa myös muistella, josko sähköpostipalvelu on avattu jonkun toisen perheenjäsenen nimissä. Tällöin salasanan vaihdon joutuu tekemään hän, ken palvelun on tilannutkin.


Onnistuiko salasanan vaihto lopulta @Juusokoo? 😊 


Sama ongelma täällä. Aikoinaan hommattiin 5kpl sähköpostilaatikoita @nic.fi “domainin” alle. Kaikki on meikäläisen sopimuksen alla. Nyt ei muista yhden sähköpostilaatikon salasanaa ja kun sen vaihtaa OmaElisassa ei sittenkään pääse kirjautumaan. Onko Elisan spostijärjestelmässä jotain vikaaa? Asiakaspalvelussa on ruuhkaa eikä pääse edes chattailemaan. Jos yrittää jättää soittopyynnön, ensimmäinen vapaa aika on 5päivän päästä. Siis onko edes totta!!

 

Mahtaa Elisa! Todellista asiakaspalvelua.


Onko Elisan spostijärjestelmässä jotain vikaaa? Asiakaspalvelussa on ruuhkaa eikä pääse edes chattailemaan. Jos yrittää jättää soittopyynnön, ensimmäinen vapaa aika on 5päivän päästä. Siis onko edes totta!!

Juuri tällä hetkellä sähköpostipalvelussa on häiriötilanne päällä, pahoittelut siitä. Häiriötiedote löytyy tästä.

 


Kiitokset nopeasta vastauksesta. Eipä tullut mieleen selailla häiriötiedotteita, kun ovat hieman piilossa.

 


Onko Elisan spostijärjestelmässä jotain vikaaa? Asiakaspalvelussa on ruuhkaa eikä pääse edes chattailemaan. Jos yrittää jättää soittopyynnön, ensimmäinen vapaa aika on 5päivän päästä. Siis onko edes totta!!

Juuri tällä hetkellä sähköpostipalvelussa on häiriötilanne päällä, pahoittelut siitä. Häiriötiedote löytyy tästä.

 

MInulla kyllä posti toimii sekä Webmailin että postiohjelman kautta. Siis vika koskee vain osaa postitileistä.


Osallistu keskusteluun