Elisan sähköpostipalveluun kuuluva kotisivutila?

  • 28 August 2021
  • 35 kommenttia
  • 1012 katselukerrat


Näytä ensimmäinen kirjoitus

35 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Asiakkaille tulee ilmoittaa riittävän ajoissa asiasta että he tietävät siirtää ajoissa sähköpostinsa muualle.

Lienette kaikki samaa mieltä?

Kyllä.

Käyttäjätaso 7

Kotisivutilahan ei ole loppunut. Sen uusimyynti lopetettiin ja aika harvassa on ne tilanteet jolloin jonkin tuotteen tai palvelun uusmyynnin lopettamisesta tiedotetaan.

Ja ainakin tämän hetken tiedon mukaan Sähköpostipalvelu tulee säilymään.

Minusta niiden asiakkaiden kohdalla , joilla se palvelu oli jo aiemmin käytettävissä , ei ole kyse uusmyynnistä. Kyse on siitä , että asiakas ei ole käyttänyt jo ostamaansa palvelua ja nyt se mahdollisuus hävisi ilman minkäänlaista ilmoitusta.

Olisi kohtuullista hyvittää tämä menetys asiakkaille.


Saisiko tähän Elisalta vastauksen??

Siinä vaiheessa kun asiakkaalta palaa hihat, niin on syytä lähettää postia vastuualueelle: https://elisa.fi/yhtiotieto/hallinnointi/johtoryhma/

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki

Kotisivutilahan ei ole loppunut. Sen uusimyynti lopetettiin ja aika harvassa on ne tilanteet jolloin jonkin tuotteen tai palvelun uusmyynnin lopettamisesta tiedotetaan.

Ja ainakin tämän hetken tiedon mukaan Sähköpostipalvelu tulee säilymään.

Minusta niiden asiakkaiden kohdalla , joilla se palvelu oli jo aiemmin käytettävissä , ei ole kyse uusmyynnistä. Kyse on siitä , että asiakas ei ole käyttänyt jo ostamaansa palvelua ja nyt se mahdollisuus hävisi ilman minkäänlaista ilmoitusta.

Olisi kohtuullista hyvittää tämä menetys asiakkaille.


Saisiko tähän Elisalta vastauksen??

Tässä tilanteessa varmasti oltaisiin voitu jollain tasolla tiedottaa paremmin mutta asioilla on kaksi puolta ja selkeästi suurimmalle osalle asiakkaita nämä tiedotteet tästä kotisivutilan päättymisestä olisi olleet täysin turhia jolloin ne olisi aiheuttaneet ihmetystä ja osaltaan turhautumista, kun meiltä tulee “turhia” tiedotteita.

Käyttäjätaso 7

Kotisivutilahan ei ole loppunut. Sen uusimyynti lopetettiin ja aika harvassa on ne tilanteet jolloin jonkin tuotteen tai palvelun uusmyynnin lopettamisesta tiedotetaan.

Ja ainakin tämän hetken tiedon mukaan Sähköpostipalvelu tulee säilymään.

Minusta niiden asiakkaiden kohdalla , joilla se palvelu oli jo aiemmin käytettävissä , ei ole kyse uusmyynnistä. Kyse on siitä , että asiakas ei ole käyttänyt jo ostamaansa palvelua ja nyt se mahdollisuus hävisi ilman minkäänlaista ilmoitusta.

Olisi kohtuullista hyvittää tämä menetys asiakkaille.


Saisiko tähän Elisalta vastauksen??

Tässä tilanteessa varmasti oltaisiin voitu jollain tasolla tiedottaa paremmin mutta asioilla on kaksi puolta ja selkeästi suurimmalle osalle asiakkaita nämä tiedotteet tästä kotisivutilan päättymisestä olisi olleet täysin turhia jolloin ne olisi aiheuttaneet ihmetystä ja osaltaan turhautumista, kun meiltä tulee “turhia” tiedotteita.


Jos luet  tuon viestini paremmin , niin ei tässä ole kyse vain tiedottamisesta , vaan siitä , että asiakkaan ostamasta palvelusta poistettiin ominaisuuksia  ilman korvausta.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki


Jos luet  tuon viestini paremmin , niin ei tässä ole kyse vain tiedottamisesta , vaan siitä , että asiakkaan ostamasta palvelusta poistettiin ominaisuuksia  ilman korvausta.

En tiedä ajattelenko itse tämän asian jotenkin hassusti mutta tuntuisi kyllä erikoiselta hyvittää tai korvata käyttämättömästä palvelusta jotain? :thinking:

Käyttäjätaso 7


Jos luet  tuon viestini paremmin , niin ei tässä ole kyse vain tiedottamisesta , vaan siitä , että asiakkaan ostamasta palvelusta poistettiin ominaisuuksia  ilman korvausta.

En tiedä ajattelenko itse tämän asian jotenkin hassusti mutta tuntuisi kyllä erikoiselta hyvittää tai korvata käyttämättömästä palvelusta jotain? :thinking:

Tarkennetaan aiempaa viestiä vähäsen. Kun asiakas ostaa palvelun , niin sen jälkeen on asiakkaan oma asia käyttääkö vai ei. Se mikä on jo maksettu on asiakkaan.

Jos haluat konkreettisemman esimerkin , niin miten itse suhtautuisit , jos ostat litran maitoa ja myyjä käy jälkikäteen juomassa siitä puolet?

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki


Jos luet  tuon viestini paremmin , niin ei tässä ole kyse vain tiedottamisesta , vaan siitä , että asiakkaan ostamasta palvelusta poistettiin ominaisuuksia  ilman korvausta.

En tiedä ajattelenko itse tämän asian jotenkin hassusti mutta tuntuisi kyllä erikoiselta hyvittää tai korvata käyttämättömästä palvelusta jotain? :thinking:

Tarkennetaan aiempaa viestiä vähäsen. Kun asiakas ostaa palvelun , niin sen jälkeen on asiakkaan oma asia käyttääkö vai ei. Se mikä on jo maksettu on asiakkaan.

Jos haluat konkreettisemman esimerkin , niin miten itse suhtautuisit , jos ostat litran maitoa ja myyjä käy jälkikäteen juomassa siitä puolet?

Vertaisin tätä itse ehkä enemmänkin siihen, että esimerkiksi minä maksan Netflixille siitä kuukausimaksua, että saan katsella sieltä ohjelmia joita nyt satun milloinkin haluta katsoa. Sitten Netflix päättää poistaa jonkun sarjan tai elokuvan palvelusta, koska sille ohjelmalle ei ole katselijoita. En minä silloin voi mennä enkä mene Netflixiltä asiasta hyvityksiä vaatimaan ohjelmasta jota en koskaan katsonut sen takia, että ehkä olisin joskus saattanut haluta sen ohjelman katsoa. 

Käyttäjätaso 7


Jos luet  tuon viestini paremmin , niin ei tässä ole kyse vain tiedottamisesta , vaan siitä , että asiakkaan ostamasta palvelusta poistettiin ominaisuuksia  ilman korvausta.

En tiedä ajattelenko itse tämän asian jotenkin hassusti mutta tuntuisi kyllä erikoiselta hyvittää tai korvata käyttämättömästä palvelusta jotain? :thinking:

Tarkennetaan aiempaa viestiä vähäsen. Kun asiakas ostaa palvelun , niin sen jälkeen on asiakkaan oma asia käyttääkö vai ei. Se mikä on jo maksettu on asiakkaan.

Jos haluat konkreettisemman esimerkin , niin miten itse suhtautuisit , jos ostat litran maitoa ja myyjä käy jälkikäteen juomassa siitä puolet?

Vertaisin tätä itse ehkä enemmänkin siihen, että esimerkiksi minä maksan Netflixille siitä kuukausimaksua, että saan katsella sieltä ohjelmia joita nyt satun milloinkin haluta katsoa. Sitten Netflix päättää poistaa jonkun sarjan tai elokuvan palvelusta, koska sille ohjelmalle ei ole katselijoita. En minä silloin voi mennä enkä mene Netflixiltä asiasta hyvityksiä vaatimaan ohjelmasta jota en koskaan katsonut sen takia, että ehkä olisin joskus saattanut haluta sen ohjelman katsoa. 


Netflix kyllä tarjoaa poistetun tilalle jotakin muuta , mutta te ette. Te vain suljette palveluita.

Kotisivutilahan ei ole loppunut. Sen uusimyynti lopetettiin ja aika harvassa on ne tilanteet jolloin jonkin tuotteen tai palvelun uusmyynnin lopettamisesta tiedotetaan.

Ja ainakin tämän hetken tiedon mukaan Sähköpostipalvelu tulee säilymään.

Minusta niiden asiakkaiden kohdalla , joilla se palvelu oli jo aiemmin käytettävissä , ei ole kyse uusmyynnistä. Kyse on siitä , että asiakas ei ole käyttänyt jo ostamaansa palvelua ja nyt se mahdollisuus hävisi ilman minkäänlaista ilmoitusta.

Olisi kohtuullista hyvittää tämä menetys asiakkaille.


Saisiko tähän Elisalta vastauksen??

Tässä tilanteessa varmasti oltaisiin voitu jollain tasolla tiedottaa paremmin mutta asioilla on kaksi puolta ja selkeästi suurimmalle osalle asiakkaita nämä tiedotteet tästä kotisivutilan päättymisestä olisi olleet täysin turhia jolloin ne olisi aiheuttaneet ihmetystä ja osaltaan turhautumista, kun meiltä tulee “turhia” tiedotteita.


Jos luet  tuon viestini paremmin , niin ei tässä ole kyse vain tiedottamisesta , vaan siitä , että asiakkaan ostamasta palvelusta poistettiin ominaisuuksia  ilman korvausta.

Paljonkos aikoinaan saatiin korvausta siitä että 36h takautuvasti onnistunut tallennus poistettiin Viihteestä? Ja se oli sentään ominaisuus jolla koko palvelua markkinoitiin.

Osallistu keskusteluun