Sähköpostistani on taas kadonnut sähköposteja, tällä kertaa välillä 8.2.-12.2 saapuneet sähköpostit ovat kadonneet. Haluan ne takaisin, kun tästä maksankin.
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Keinotekoinen
Katso alkuperäinen viestiSähköpostistani on taas kadonnut sähköposteja, tällä kertaa välillä 8.2.-12.2 saapuneet sähköpostit ovat kadonneet. Haluan ne takaisin, kun tästä maksankin.
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Keinotekoinen
Katso alkuperäinen viestiSähköpostistani on taas kadonnut sähköposteja, tällä kertaa välillä 8.2.-12.2 saapuneet sähköpostit ovat kadonneet. Haluan ne takaisin, kun tästä maksankin.
Tee vika/häiriöilmoitus, niin varmaan selviää:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Vaihtoehtoja:
Soittakaa minulle Häiriöilmoitus (muut)
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm)
Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen virka-ajan ulkopuolellakin.
Ympäri vuorokauden, myös viikonloppuisin.
(Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)
OmaElisassa Esim:
Omaelisa/Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Uusi viesti>Häiriöilmoitukset>Elisan sähköpostipalvelu/Sähköposti
(Liitteitäkin voi laittaa enintään 5 kpl.)
Moikka
Kokeilitko vielä tätä toimenpidettä? Tämän voi tehdä Webmailin (webmail.elisa.fi) kautta.
1. Valitse Roskakori ja klikkaa kuvaketta, jossa on kolme viivaa allekkain
2. Valitse Palauta roskakorista poistettuja viestejä
3. Valitse avautuvasta listasta viesti/viestit, jotka haluat palauttaa
4. Valitse kansio, johon haluat palauttaa viestin (esimerkiksi Saapuneet)
5. Klikkaa Siirrä
Moi, kiitos kovasti vastauksistanne, kadonneet postit löytyivät.
Terveisin Juha
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi