Sähköpostiin, jossa on roskapostisuodatus, on tullut viimeisten päivien aikana arviolta yli 700 roskapostia. Tänään n. 600. On käsittämätöntä, että kun postit ohjautuu Gmail- tai BlueMail -postilaatikkoon, roskaposteja ei tule. Olen aiemminkin ihmetellyt ja valittanut Elisan sähköpostipalvelusta. Miten Gmail ja Bluemail voivat toimia niin paljon paremmin. Aiemmin saamani ohjeen mukaan, minun pitäisi kopioida roskapostin lähettäjän sähköpostiosoite ja siirtää se roskapostikansiolistaan Omaelisa -sivustossa. Olen sitä joskus tehnyt. 700 osoitetta!!!! Jossain on jotain pahasti pielessä. Maksanut roskapostisuodatuksesta vuosia.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi