Skip to main content
Vastattu

Kolumbus-sähköpostiin ei pääse

  • 9. marraskuuta 2021
  • 2 kommenttia
  • 158 katselukerrat

Minulla on ollut aikoja sitten kolumbus-sähköposti ja se on edelleen toiminnassa siinä määrin, että pääsen tänne OmaElisaan kirjautumaan. Minun pitäisi päästä katsomaan sähköpostiani, mutta webmailin kautta se ei onnistu, vaan tulee ilmoitus väärästä salasanasta. Salasanan sain kuitenkin vaihdettua puhelinnumeron kautta.

 

Mikä mättää?

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi JV0600

Pääset siis OmaElisaan, hyvä. Kokeile vaihtaa sieltä kautta se salasana ja kokeile tyhjentää selaimesi asetukset eli jos olet selaimeesi tallentanut salasanan niin poista se salasana.

Jos sekään ei tepsi niin sitten AsPan pitää tehdä toimia sen eteen että alkaa taas toimia.

Tässä AsPan eli Omayhteisötiimin yksityisviestin osoite:

https://yhteiso.elisa.fi/members/omayhteisoe-tiimi-95702
 

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

JV0600
Forum|alt.badge.img+17
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • 1048 kommenttia
  • Vastaus
  • 9. marraskuuta 2021

Pääset siis OmaElisaan, hyvä. Kokeile vaihtaa sieltä kautta se salasana ja kokeile tyhjentää selaimesi asetukset eli jos olet selaimeesi tallentanut salasanan niin poista se salasana.

Jos sekään ei tepsi niin sitten AsPan pitää tehdä toimia sen eteen että alkaa taas toimia.

Tässä AsPan eli Omayhteisötiimin yksityisviestin osoite:

https://yhteiso.elisa.fi/members/omayhteisoe-tiimi-95702
 


JJesseJ
Forum|alt.badge.img
  • Entinen elisalainen
  • 1704 kommenttia
  • 10. marraskuuta 2021

Moro @mibatsu Tervetuloa OmaYhteisöön. 

Ja jos se sähköposti ei sulta OmaElisasta löydy niin sitten kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluumme niin selvitellään tarkemmin osoitteen tilannetta. :) https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/