Minulla on ollut aikoja sitten kolumbus-sähköposti ja se on edelleen toiminnassa siinä määrin, että pääsen tänne OmaElisaan kirjautumaan. Minun pitäisi päästä katsomaan sähköpostiani, mutta webmailin kautta se ei onnistu, vaan tulee ilmoitus väärästä salasanasta. Salasanan sain kuitenkin vaihdettua puhelinnumeron kautta.
Mikä mättää?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi JV0600
Pääset siis OmaElisaan, hyvä. Kokeile vaihtaa sieltä kautta se salasana ja kokeile tyhjentää selaimesi asetukset eli jos olet selaimeesi tallentanut salasanan niin poista se salasana.
Jos sekään ei tepsi niin sitten AsPan pitää tehdä toimia sen eteen että alkaa taas toimia.
Tässä AsPan eli Omayhteisötiimin yksityisviestin osoite:
Pääset siis OmaElisaan, hyvä. Kokeile vaihtaa sieltä kautta se salasana ja kokeile tyhjentää selaimesi asetukset eli jos olet selaimeesi tallentanut salasanan niin poista se salasana.
Jos sekään ei tepsi niin sitten AsPan pitää tehdä toimia sen eteen että alkaa taas toimia.
Tässä AsPan eli Omayhteisötiimin yksityisviestin osoite:
Ja jos se sähköposti ei sulta OmaElisasta löydy niin sitten kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluumme niin selvitellään tarkemmin osoitteen tilannetta. :) https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.