Muutamia päiviä on ollut jo ongelmana iPhonen Mailissa kolumbus -sähköpostitilissä se, etteivät lähtevät viestit lähde lainkaan. Sama ongelma myös toisella perheenjäsenellä iphonessa myös. Olen poistanut tilin ja asentanut uudelleen, mutta ongelma ei ole poistunut. Mistäköhän on kyse? Onko jotain ongelmaa Elisalla tai jotain asetuksia muuttunut tms.?
Kolumbus sähköpostin viestien lähetys ei toimi
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Nuo ohjeet varmaan jo hallussa:
https://support.apple.com/fi-fi/HT201419
Jos sähköpostin lähettäminen iPhonella tai iPadilla ei onnistu
Ota yhteyttä:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Chat. la-su 9-17.
Soittakaa minulle.
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm)
Lähetä viesti Facebookissa Viikonloppuisin klo 9-21.
Lähetä viesti Twitterissä Viikonloppuisin klo 9-21.
Josko selviäisi, mistä kiikastaa.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi