Ilmeisesti jo useamman kuukauden ajan kotiposti.net osoitteesta lähettämäni sähköpostit ovat menneet tiettyihin osoitteisiin sähköpostia lähettäessä ns. karanteeniin eli vastaanottajat eivät näe niitä (eivät mene edes roskapostiin vaan jonnekin siten, että osoitteeni täytyy erikseen vapauttaa, että sähköpostin voi lukea).
Kiinnostaisi tietää mistä tämä johtuu. Kun ostan Elisalta sähköpostipalvelua, olettaisin että se toimii, eli että pystyn lähettämään sähköpostia.
Tämä on nyt sikäli pirullista, että en edes tiedä, kauanko tätä on jatkunut. Ihmettelin vain jo elokuussa, kun en saa sähköpostiini mitään vastauksia meileihin, joita olen lähettänyt.
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Sokrates
Ilmeisesti jo useamman kuukauden ajan kotiposti.net osoitteesta lähettämäni sähköpostit ovat menneet tiettyihin osoitteisiin sähköpostia lähettäessä ns. karanteeniin eli vastaanottajat eivät näe niitä (eivät mene edes roskapostiin vaan jonnekin siten, että osoitteeni täytyy erikseen vapauttaa, että sähköpostin voi lukea).
Kiinnostaisi tietää mistä tämä johtuu. Kun ostan Elisalta sähköpostipalvelua, olettaisin että se toimii, eli että pystyn lähettämään sähköpostia.
Tämä on nyt sikäli pirullista, että en edes tiedä, kauanko tätä on jatkunut. Ihmettelin vain jo elokuussa, kun en saa sähköpostiini mitään vastauksia meileihin, joita olen lähettänyt.
Vaikuttaa siltä , että joidenkin vastaanottajien postipalvelimilla osoitteesi on joutunut estolistalle mikäli ko. vastaanottajilla ei ole postipalvelun tuottajana Elisa.
Kuten edellä jo kerrottiin , niin tee asiasta vikailmoitus , koska itse asialle ei voi mitään , vaan Elisan ja vastaanottajien postipalveluiden tuottajien pitää keskenään korjata tilannne.
Ilmeisesti jo useamman kuukauden ajan kotiposti.net osoitteesta lähettämäni sähköpostit ovat menneet tiettyihin osoitteisiin sähköpostia lähettäessä ns. karanteeniin eli vastaanottajat eivät näe niitä (eivät mene edes roskapostiin vaan jonnekin siten, että osoitteeni täytyy erikseen vapauttaa, että sähköpostin voi lukea).
Kiinnostaisi tietää mistä tämä johtuu. Kun ostan Elisalta sähköpostipalvelua, olettaisin että se toimii, eli että pystyn lähettämään sähköpostia.
Tämä on nyt sikäli pirullista, että en edes tiedä, kauanko tätä on jatkunut. Ihmettelin vain jo elokuussa, kun en saa sähköpostiini mitään vastauksia meileihin, joita olen lähettänyt.
Vaikuttaa siltä , että joidenkin vastaanottajien postipalvelimilla osoitteesi on joutunut estolistalle mikäli ko. vastaanottajilla ei ole postipalvelun tuottajana Elisa.
Kuten edellä jo kerrottiin , niin tee asiasta vikailmoitus , koska itse asialle ei voi mitään , vaan Elisan ja vastaanottajien postipalveluiden tuottajien pitää keskenään korjata tilannne.
Kuten edellä jo kerrottiin , niin tee asiasta vikailmoitus , koska itse asialle ei voi mitään , vaan Elisan ja vastaanottajien postipalveluiden tuottajien pitää keskenään korjata tilannne.
Olen ehkä skeptikko, mutta toivotan onnea yrityksellesi :D
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.