Skip to main content
Vastattu

meklari@huuto.net blokattu?

  • 27 June 2024
  • 5 kommenttia
  • 131 katselukerrat

Moi,

mulla ajoittain jää Huuto.netin viestit tulematta, mikä aihauttaa sählinkiä sillä ei tiedä onko jotain myyty vai ei ja mitä pitää uusia. Jälleen kävi niin ja kysyin asiaa heiltä, vastaus :

 

Huomaan, että käytät elisanetin sähköpostia. Olemme huomanneet, että Elisa ajoittain laittaa tuon osoitteen meklari@huuto.net jonkinlaiselle mahdolliselle roskapostilistalle ja viestit ovat ikään kuin "jäähyllä" hetken. Voisiko kyse olla tästä? Suosittelenkin nyt asettamaan käyttämäsi sähköpostin asetuksista tuon lähetysosoitteen meklari@huuto.net turvalliseksi, jos se auttaisi. Tai voit olla yhteydessä Elisan tukeen ja tiedustella heiltä, voisivatko he asettaa tuon osoitteen meklari@huuto.net turvalliseksi.

 

Henk koht. asetuksissa tuo on sallittu, mutta jos blokkaa jo Elisalla ei auttane ? Kuis on ? Kiitos !

5 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Voisihan tehdä vaikka vika/häiriöilmoituksenkin, tai

ainakin ottaa yhteyttä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Esim:

Soittakaa minulle Häiriöilmoituksetkin

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen 24h ympäri vuoden

arjet,pyhät (Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

>Uusi viesti>Sähköpostipalvelu

(Häiriöilmoituksenkin voi tehdä)

 

 

 

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +5

Voisihan tehdä vaikka vika/häiriöilmoituksenkin, tai

ainakin ottaa yhteyttä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Esim:

Soittakaa minulle Häiriöilmoituksetkin

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen 24h ympäri vuoden

arjet,pyhät (Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

>Uusi viesti>Sähköpostipalvelu

(Häiriöilmoituksenkin voi tehdä)

 

 

 

Olen hyvin skeptinen että mitään apua saa, mistään, kunhan kokeilen täältä ja annan olla. Puhelimessa en missään nimessä rupea jonottamaan ja kuulemaan tunnin jonotuksen jälkeen “emme voi asialle mitään” ...

Käyttäjätaso 7

Voisihan tehdä vaikka vika/häiriöilmoituksenkin, tai

ainakin ottaa yhteyttä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Esim:

Soittakaa minulle Häiriöilmoituksetkin

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen 24h ympäri vuoden

arjet,pyhät (Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

>Uusi viesti>Sähköpostipalvelu

(Häiriöilmoituksenkin voi tehdä)

 

 

 

Olen hyvin skeptinen että mitään apua saa, mistään, kunhan kokeilen täältä ja annan olla. Puhelimessa en missään nimessä rupea jonottamaan ja kuulemaan tunnin jonotuksen jälkeen “emme voi asialle mitään” ...

Omaelisan viesti on ainakin oiva ja vaivaton tapa vaikka vain palautteelle.

Tiedä, vaikka vaikutustakin.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +12

Puhelimitse ei sähköpostin ongelmia kannatakaan soitella, hoituvat paljon jouhevammin kun on kirjoitettuna tiedot. Kimblezin neuvojen tapaan esimerkiksi Omaelisa-viesti ohjautuu oikeaan paikkaan, josta tilannetta voidaan tutkia. Mukaan kannattaa laittaa tilanneselosteen lisäksi sekä oma että toisen osapuolen sähköpostiosoitteet, ja pari kolme esimerkkiajankohtaa viestien lähetyksistä. 👍

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +5

Asiaan liittyen.

Jos joku voittaa kohteeni huuto.netissä ilmoitus tästä jää saapumatta, on muka roskapostia, mutta minulle saapuu viesteja kuten tämä alla oleva, eli spämmiä. Ei kiva. Asialliset viestit ei tule perille. Elisan nimissä lähetyt spämmit tulee.

 

Ketuttaa !!!

Laittakaa kuntoon !

:

𝐄𝐥𝐢𝐬𝐚 𝐓𝐮𝐫𝐯𝐚𝐥𝐥𝐢𝐬𝐮𝐮𝐬𝐭𝐢𝐢𝐦𝐢


𝐊𝐎𝐑𝐊𝐄𝐀 𝐓𝐔𝐑𝐕𝐀𝐋𝐋𝐈𝐒𝐔𝐔𝐒𝐑𝐈𝐒𝐊𝐈

𝐎𝐥𝐞𝐦𝐦𝐞 𝐡𝐚𝐯𝐚𝐢𝐧𝐧𝐞𝐞𝐭 𝐯𝐞𝐫𝐤𝐨𝐬𝐬𝐚𝐦𝐦𝐞 𝐞𝐩ä𝐢𝐥𝐲𝐭𝐭ä𝐯ää 𝐭𝐨𝐢𝐦𝐢𝐧𝐭𝐚𝐚, 𝐣𝐨𝐤𝐚 𝐥𝐢𝐢𝐭𝐭𝐲𝐲 𝐩𝐮𝐡𝐞𝐥𝐢𝐧𝐧𝐮𝐦𝐞𝐫𝐨𝐨𝐬𝐢 𝐣𝐚 𝐈𝐏-𝐨𝐬𝐨𝐢𝐭𝐭𝐞𝐞𝐬𝐞𝐞𝐬𝐢. 𝐇𝐮𝐨𝐥𝐞𝐥𝐥𝐢𝐬𝐞𝐧 𝐚𝐧𝐚𝐥𝐲𝐲𝐬𝐢𝐧 𝐩𝐞𝐫𝐮𝐬𝐭𝐞𝐞𝐥𝐥𝐚 𝐧ä𝐲𝐭𝐭ää 𝐬𝐢𝐥𝐭ä, 𝐞𝐭𝐭ä 𝐡𝐚𝐢𝐭𝐚𝐥𝐥𝐢𝐬𝐞𝐭 𝐤𝐨𝐥𝐦𝐚𝐧𝐧𝐞𝐭 𝐨𝐬𝐚𝐩𝐮𝐨𝐥𝐞𝐭 𝐨𝐯𝐚𝐭 𝐦𝐚𝐡𝐝𝐨𝐥𝐥𝐢𝐬𝐞𝐬𝐭𝐢 𝐯𝐚𝐚𝐫𝐚𝐧𝐭𝐚𝐧𝐞𝐞𝐭 𝐥𝐚𝐢𝐭𝐭𝐞𝐞𝐬𝐢, 𝐦𝐢𝐤ä 𝐚𝐥𝐭𝐢𝐬𝐭𝐚𝐚 𝐚𝐫𝐤𝐚𝐥𝐮𝐨𝐧𝐭𝐞𝐢𝐬𝐞𝐭 𝐭𝐢𝐞𝐭𝐨𝐬𝐢 𝐫𝐢𝐬𝐤𝐢𝐥𝐥𝐞.

𝐋𝐚𝐢𝐭𝐭𝐞𝐞𝐬𝐢 𝐭𝐮𝐫𝐯𝐚𝐥𝐥𝐢𝐬𝐮𝐮𝐝𝐞𝐧 𝐣𝐚 𝐭𝐢𝐞𝐭𝐨𝐣𝐞𝐬𝐢 𝐥𝐮𝐨𝐭𝐭𝐚𝐦𝐮𝐤𝐬𝐞𝐥𝐥𝐢𝐬𝐮𝐮𝐝𝐞𝐧 𝐯𝐚𝐫𝐦𝐢𝐬𝐭𝐚𝐦𝐢𝐬𝐞𝐤𝐬𝐢 𝐬𝐮𝐨𝐬𝐢𝐭𝐭𝐞𝐥𝐞𝐦𝐦𝐞 𝐚𝐬𝐞𝐧𝐭𝐚𝐦𝐚𝐚𝐧 𝐥𝐮𝐨𝐭𝐞𝐭𝐭𝐚𝐯𝐚𝐧 𝐣𝐚 𝐭𝐞𝐡𝐨𝐤𝐤𝐚𝐚𝐧 𝐯𝐢𝐫𝐮𝐬𝐭𝐨𝐫𝐣𝐮𝐧𝐭𝐚𝐨𝐡𝐣𝐞𝐥𝐦𝐢𝐬𝐭𝐨𝐧. 𝐓ä𝐦ä 𝐨𝐡𝐣𝐞𝐥𝐦𝐢𝐬𝐭𝐨 𝐯𝐨𝐢 𝐡𝐚𝐯𝐚𝐢𝐭𝐚 𝐣𝐚 𝐩𝐨𝐢𝐬𝐭𝐚𝐚 𝐡𝐚𝐢𝐭𝐭𝐚𝐨𝐡𝐣𝐞𝐥𝐦𝐚𝐭, 𝐬𝐮𝐨𝐣𝐚𝐭𝐞𝐧 𝐥𝐚𝐢𝐭𝐞𝐭𝐭𝐚𝐬𝐢 𝐯𝐞𝐫𝐤𝐤𝐨𝐡𝐲ö𝐤𝐤ä𝐲𝐤𝐬𝐢𝐥𝐭ä 𝐣𝐚 𝐡𝐚𝐤𝐤𝐞𝐫𝐞𝐢𝐝𝐞𝐧 𝐲𝐫𝐢𝐭𝐲𝐤𝐬𝐢𝐥𝐭ä.

𝐏𝐞𝐫𝐮𝐬𝐭𝐞𝐞𝐥𝐥𝐢𝐬𝐞𝐧 𝐚𝐧𝐚𝐥𝐲𝐲𝐬𝐢𝐧 𝐣ä𝐥𝐤𝐞𝐞𝐧 𝐨𝐥𝐞𝐦𝐦𝐞 𝐭𝐨𝐝𝐞𝐧𝐧𝐞𝐞𝐭, 𝐞𝐭𝐭ä 𝐭ä𝐦ä 𝐭𝐢𝐞𝐭𝐨𝐭𝐮𝐫𝐯𝐚𝐨𝐡𝐣𝐞𝐥𝐦𝐢𝐬𝐭𝐨 𝐯𝐚𝐬𝐭𝐚𝐚 𝐩𝐚𝐫𝐡𝐚𝐢𝐭𝐞𝐧 𝐭𝐚𝐫𝐩𝐞𝐢𝐭𝐚𝐬𝐢. 𝐒𝐞 𝐭𝐚𝐫𝐣𝐨𝐚𝐚 𝐤𝐚𝐭𝐭𝐚𝐯𝐚𝐧 𝐬𝐮𝐨𝐣𝐚𝐧 𝐝𝐢𝐠𝐢𝐭𝐚𝐚𝐥𝐢𝐬𝐢𝐚 𝐮𝐡𝐤𝐢𝐚 𝐯𝐚𝐬𝐭𝐚𝐚𝐧. 𝐕𝐨𝐢𝐭 𝐚𝐤𝐭𝐢𝐯𝐨𝐢𝐝𝐚 𝐬𝐞𝐧 𝐤𝐥𝐢𝐤𝐤𝐚𝐚𝐦𝐚𝐥𝐥𝐚 𝐚𝐥𝐥𝐚 𝐨𝐥𝐞𝐯𝐚𝐚 𝐥𝐢𝐧𝐤𝐤𝐢ä:

Osallistu keskusteluun