Minulla on viime aikoina mennyt suoraan roskapostiin sellaisia sähköpostiviestejä, joita tulee säännöllisesti. Nyt yhtäkkiä useita niistä on mennyt suoraan roskapostiin. Jotakin omituista on nyt tapahtunut. Esimerkiksi veljeni kanssa lähetämme sähköposteja ja nyt yksi hänen vastausviestinsä olikin mennyt suoraan roskapostiin.
Minulla on viime aikoina mennyt suoraan roskapostiin sellaisia sähköpostiviestejä, joita tulee säännöllisesti. Nyt yhtäkkiä useita niistä on mennyt suoraan roskapostiin. Jotakin omituista on nyt tapahtunut. Esimerkiksi veljeni kanssa lähetämme sähköposteja ja nyt yksi hänen vastausviestinsä olikin mennyt suoraan roskapostiin.
Tee häiriöilmoitus OmaElisassa:
Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit>
Uusi viesti>Häiriöilmoitukset>Elisan sähköpostipalvelu
Liitteitä voi olla enintään 5 kpl.
Erikoiselta tosiaan kuulostaa, niin tutkitaan ehdottomasti tarkemmin tuota kyllä Kannattaa tosiaan laittaa viestiä tuon aiemmin mainitun Omaelisa -polun kautta tarkempien tietojen/esimerkkien kera.
Tein häiriöilmoituksen, mutta enpä saanut apua. Oli aivan turhaa sinne ottaa yhteyttä. Silti minulla menee jatkuvasti aikaisemmin oikein tulleita sähköposteja nyt suoraan roskapostiin ja eihän se roskapostisuodatin tällöin toimi oikein. Minun vaan pitäisi lisätä lähettäjiä sallittujen listalle eli Elisa siirtää ongelman minun hoidettavakseni. Tänään on tullut melkein kymmenen oikeata viestiä, jotka ovat menneet suoraan roskiin. Minua todella ärsyttää tämä Elisan tapa kohdella asiakkaitaan.
Tein häiriöilmoituksen, mutta enpä saanut apua. Oli aivan turhaa sinne ottaa yhteyttä. Silti minulla menee jatkuvasti aikaisemmin oikein tulleita sähköposteja nyt suoraan roskapostiin ja eihän se roskapostisuodatin tällöin toimi oikein. Minun vaan pitäisi lisätä lähettäjiä sallittujen listalle eli Elisa siirtää ongelman minun hoidettavakseni. Tänään on tullut melkein kymmenen oikeata viestiä, jotka ovat menneet suoraan roskiin. Minua todella ärsyttää tämä Elisan tapa kohdella asiakkaitaan.
Tuotakin lähettäjien lisäämistä sallittujen listalle kannattaa toki tehdä, mutta nuita esimerkkejä mieluusti laitetaan asiakaspalvelun kautta sitten tuonne roskapostisuodattimen kehitykseen eteenpäin, että saadaan niiden perusteella kehitettyä suodattimen toimintaa.
En siltikään ymmärrä, että säännöllisesti viestejä lähettäneet tahot onkin nyt yhtäkkiä tulkittu roskapostiksi; kyllä vika täytyy olla siellä Elisan päässä. Olisi hyvä tietää, että minkälaisia tietoja näistä virheellisistä roskapostiin menneistä pitäisi sinne Asiakaspalveluun lähettää.
Intialaiset ei osaa oikein koodata noita rospaostisuodattimia, tai eivät ymmärrä tehtävänkuvaa.
Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi