Skip to main content
Vastattu

Miten asiakaspalveluun saa yhteyden muutoin kuin puhelimitse?

  • 24. syyskuuta 2024
  • 5 kommenttia
  • 194 katselukerrat

Chat robotti ei osaa vastata kysymykseeni mutta aina kun pyydän yhdistämään asiakaspalvelijalle niin robotti ilmoittaa että palvelussa on ruuhkaa ja ehdottaa soittoajan varaamista. En halua puhua puhelimessa mutta voisin myös kirjoittaa kysymykseni viestillä ja robotti ehdottaakin että OmaElisan kautta voisin kirjoittaa kysymykseni johon joku sitten joskus vastaisi mutta valitettavasti en löydä OmaElisasta mitään “lähetä viesti” tyyppistä. 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

AsiakaspalveluAla-arvoinen kirjoitti:

Chat robotti ei osaa vastata kysymykseeni mutta aina kun pyydän yhdistämään asiakaspalvelijalle niin robotti ilmoittaa että palvelussa on ruuhkaa ja ehdottaa soittoajan varaamista. En halua puhua puhelimessa mutta voisin myös kirjoittaa kysymykseni viestillä ja robotti ehdottaakin että OmaElisan kautta voisin kirjoittaa kysymykseni johon joku sitten joskus vastaisi mutta valitettavasti en löydä OmaElisasta mitään “lähetä viesti” tyyppistä. 

OmaElisa onkin oiva kanava. Löytyy noin:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.

(Liitteitäkin voi laittaa.)

Botti vaatii vähän kärsivällisyyttä. Pitää vaan lopettaa Chatti ja avata uudestaan

useamman kerran, niin jossain vaiheessa onnistuu.

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

5 kommenttia

  • 4619 kommenttia
  • Vastaus
  • 24. syyskuuta 2024
AsiakaspalveluAla-arvoinen kirjoitti:

Chat robotti ei osaa vastata kysymykseeni mutta aina kun pyydän yhdistämään asiakaspalvelijalle niin robotti ilmoittaa että palvelussa on ruuhkaa ja ehdottaa soittoajan varaamista. En halua puhua puhelimessa mutta voisin myös kirjoittaa kysymykseni viestillä ja robotti ehdottaakin että OmaElisan kautta voisin kirjoittaa kysymykseni johon joku sitten joskus vastaisi mutta valitettavasti en löydä OmaElisasta mitään “lähetä viesti” tyyppistä. 

OmaElisa onkin oiva kanava. Löytyy noin:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.

(Liitteitäkin voi laittaa.)

Botti vaatii vähän kärsivällisyyttä. Pitää vaan lopettaa Chatti ja avata uudestaan

useamman kerran, niin jossain vaiheessa onnistuu.


  • 944 kommenttia
  • 24. syyskuuta 2024
Kimblez kirjoitti:

Botti vaatii vähän kärsivällisyyttä. Pitää vaan lopettaa Chatti ja avata uudestaan

useamman kerran, niin jossain vaiheessa onnistuu.

Niin. Asiakkaan aika ja vaivannäkö on tunnetusti ilmaista???


sakarialanne
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+24
  • Elisalainen
  • 3831 kommenttia
  • 24. syyskuuta 2024

Voisiko aloittaja esittää kysymyksensä täällä foorumilla, jos se on luonteeltaan sellainen ?

Täällä on monta avuliasta ihmistä ja moneen mieltä askarruttavaan kysymykseen saa hyviä vastauksia.

Lisäksi nykypäivänä ei ihan hirveän montaa juttua onneksu enää ole, mitä ei OmaElisassa voisi itsepalveluna hoitaa.


Ladymummo
Forum|alt.badge.img+4
  • Aktiivinen keskustelija
  • 83 kommenttia
  • 1. lokakuuta 2024

Törmäsin samaan ongelmaan, robotti ei tajua ja tarjoaa vain soittoajan varausta… mutta kun en voi puhua juuri puhelimessa → Laittakaa se chatti-robotti ohjaamaan oikeaan paikkaan!

Ehdottaa nyt VAIN soittoajan varaamista, mutta jos tietää ettei voi puhua puhelimessa - niin ei kyllä tajua mistä löytää viestimis paikan… itsekin tulin tänne haahuilemaan.


  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 7. tammikuuta 2025

Oli varattu soittoaika tänään klo 13.00 - 13.30 väliselle ajalle…. mutta ei sieltä kukaan ole vielä soittanut. Asiakaspalvelu on ihan peestä

EDIT: 7.1.2025 // Muokattu lauseen viimeinen sana. - Ilponen

 


Osallistu keskusteluun