Chat robotti ei osaa vastata kysymykseeni mutta aina kun pyydän yhdistämään asiakaspalvelijalle niin robotti ilmoittaa että palvelussa on ruuhkaa ja ehdottaa soittoajan varaamista. En halua puhua puhelimessa mutta voisin myös kirjoittaa kysymykseni viestillä ja robotti ehdottaakin että OmaElisan kautta voisin kirjoittaa kysymykseni johon joku sitten joskus vastaisi mutta valitettavasti en löydä OmaElisasta mitään “lähetä viesti” tyyppistä.
Miten asiakaspalveluun saa yhteyden muutoin kuin puhelimitse?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez
Chat robotti ei osaa vastata kysymykseeni mutta aina kun pyydän yhdistämään asiakaspalvelijalle niin robotti ilmoittaa että palvelussa on ruuhkaa ja ehdottaa soittoajan varaamista. En halua puhua puhelimessa mutta voisin myös kirjoittaa kysymykseni viestillä ja robotti ehdottaakin että OmaElisan kautta voisin kirjoittaa kysymykseni johon joku sitten joskus vastaisi mutta valitettavasti en löydä OmaElisasta mitään “lähetä viesti” tyyppistä.
OmaElisa onkin oiva kanava. Löytyy noin:
Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.
(Liitteitäkin voi laittaa.)
Botti vaatii vähän kärsivällisyyttä. Pitää vaan lopettaa Chatti ja avata uudestaan
useamman kerran, niin jossain vaiheessa onnistuu.
Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella Elisan työntekijöiden kirjautuminen
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi