Saapuneet, lähtevät ja muutkin kansiot on nyt lähes tyhjät, mutta maliserveri väittää edelleen, että raja on ylitetty 10 prosentilla . Mailit siis ei liiku kumpaankaan suuntaan, vaikka kansioiden siistimisestä on muutama jo päivä aikaaa? Elisan asiakaspalveu on aika tukossa edelleen, ilmeisesti ICT-lakon takia. Osaako kukaan auttaa?
Miten Elisan sähköpostin @netti.fi saa aktivoitua uudelleen käytöön sen jälkeen, kun mailiserveri oli liiaksi täyttynyt?
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi irritus
Onhan viestien poiston jälkeen muistettu tiivistää kansiot ja/tai tyhjentää roskakori? Huomaa, että roskakorista voi olla niin suomen- kuin englanninkieliset versiot erikseen, eli muista siivota myös Trash, mikäli sinulla sellainen kansio on.
Onhan sähköpostiohjelmassa kaikki kansiot tilattuna? Ettei piilossa olevaan kansioon olisi jäänyt viestejä viemään tilaa.
Tarkasta tilanne webmail-käyttöliittymän kautta, joka kertoo myös vasemmassa alanurkassa postilaatikon täyttöasteen.
Voit myös yrittää kirjautua ulos kaikilta laitteilta.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
