Vastattu

Miten Elisan sähköpostin @netti.fi saa aktivoitua uudelleen käytöön sen jälkeen, kun mailiserveri oli liiaksi täyttynyt?


Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki

Saapuneet, lähtevät ja muutkin kansiot on nyt lähes tyhjät, mutta maliserveri väittää edelleen, että raja on ylitetty 10 prosentilla . Mailit siis ei liiku kumpaankaan suuntaan, vaikka kansioiden siistimisestä on muutama jo päivä aikaaa? Elisan asiakaspalveu on aika tukossa edelleen, ilmeisesti ICT-lakon takia. Osaako kukaan auttaa?

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi irritus 8 June 2022, 16:09

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Onhan viestien poiston jälkeen muistettu tiivistää kansiot ja/tai tyhjentää roskakori? Huomaa, että roskakorista voi olla niin suomen- kuin englanninkieliset versiot erikseen, eli muista siivota myös Trash, mikäli sinulla sellainen kansio on.

Onhan sähköpostiohjelmassa kaikki kansiot tilattuna? Ettei piilossa olevaan kansioon olisi jäänyt viestejä viemään tilaa.

Tarkasta tilanne webmail-käyttöliittymän kautta, joka kertoo myös vasemmassa alanurkassa postilaatikon täyttöasteen.

Voit myös yrittää kirjautua ulos kaikilta laitteilta.

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki

Kiitokset!!! Upeaa - Mahtavaa, homma hoitui ja tilanne nyt 1 Mt / 200 Mt. Oppia ikä kaikki. @netti ollut käytössäni muistaakseni jo ennen ADSL-aikaa. Kiiitokset ripeästä ja oivalliseta neuvosta, Olisimpa jo aiemmin osannut kysellä täältä. En edes tiennyt, että tuollaisia kansioita on olemassa. Jopa Media-kansiossakin oli turhaa tauhkaa.