Skip to main content
Vastaus

Miten pääsen virheviestin jälkeen eteenpäin?

  • February 21, 2022
  • 5 kommenttia
  • 162 katselukerrat

Hei!

Minulle tulee aina puhelimella (Samsung Galaxy a41) Elisan sähköpostia avatessa viesti "virhe kopioitaessa viestiä palvelimelta" , enkä pääse siitä enää eteenpäin. En siis näe saapuneita viestejä, enkä voi käyttää sähköpostia. Läppärillä sähköposti toimii ok. Miten pääsisin tästä viestistä eroon ja voisin käyttää sähköpostia myös kännyllä? Olen hyvin kiitollinen kaikesta avusta!

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi irritus

Mikäli asetukset ovat kunnossa eikä edelleenkopiointi ole käytössä, seuraavaksi kannattaa yrittää tyhjentää sähköpostisovelluksen välimuisti.

Tämän sijainti vaihtelee hieman eri Android-versioiden välillä, mutta voit aloittaa etsimisen Asetukset → Sovellukset → käyttämäsi sähköpostisovellus → Tyhjennä välimuisti.

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

5 kommenttia

irritus
Forum|alt.badge.img+22
  • Superstara
  • February 21, 2022

Käytäthän nykyisin suositeltuja asetuksia, eli palvelimet mail.kolumbus.fi, smtpa.kolumbus.fi tai smtp.kolumbus.fi ja käyttäjätunnuksena sähköpostiosoite?

Vanhat sähköpostiosoitteesta erilliset käyttäjätunnukset ovat pikku hiljaa poistumassa käytöstä. Samoin postipalvelinten asetuksia yhtenäistetään.

Ennakkotieto: Elisan vanhat sähkopostipalvelimet päättyvät

Eihän sinulla ole sähköpostin edelleenkopiointi toiseen osoitteeseen käytössä? Elisan järjestelmässä tämä estää sähköpostin lukemisen sähköpostiasiakkaalla.


irritus
Forum|alt.badge.img+22
  • Superstara
  • Vastaus
  • February 21, 2022

Mikäli asetukset ovat kunnossa eikä edelleenkopiointi ole käytössä, seuraavaksi kannattaa yrittää tyhjentää sähköpostisovelluksen välimuisti.

Tämän sijainti vaihtelee hieman eri Android-versioiden välillä, mutta voit aloittaa etsimisen Asetukset → Sovellukset → käyttämäsi sähköpostisovellus → Tyhjennä välimuisti.


Sokrates
  • February 21, 2022

Vanhat sähköpostiosoitteesta erilliset käyttäjätunnukset ovat pikku hiljaa poistumassa käytöstä. Samoin postipalvelinten asetuksia yhtenäistetään.

Ennakkotieto: Elisan vanhat sähkopostipalvelimet päättyvät

Eihän sinulla ole sähköpostin edelleenkopiointi toiseen osoitteeseen käytössä? Elisan järjestelmässä tämä estää sähköpostin lukemisen sähköpostiasiakkaalla.

Juu ja Elisa on ilmoittanut , että koko sähköpostipalvelu uudistetaan tämän vuoden aikana.

Toistaiseksi myös laatikkotunnuksilla aina pääsee tilille edelleenlähetyksistä huolimatta ja postiosoitteellakin , jos ei ole edelleenlähetyksiä , mutta aika näyttää millaiseksi Elisa vääntää uuden postipalvelun.


tontze
Forum|alt.badge.img+19
  • Superstara
  • February 21, 2022

Vanhat sähköpostiosoitteesta erilliset käyttäjätunnukset ovat pikku hiljaa poistumassa käytöstä. Samoin postipalvelinten asetuksia yhtenäistetään.

Ennakkotieto: Elisan vanhat sähkopostipalvelimet päättyvät

Eihän sinulla ole sähköpostin edelleenkopiointi toiseen osoitteeseen käytössä? Elisan järjestelmässä tämä estää sähköpostin lukemisen sähköpostiasiakkaalla.

Juu ja Elisa on ilmoittanut , että koko sähköpostipalvelu uudistetaan tämän vuoden aikana.

Toistaiseksi myös laatikkotunnuksilla aina pääsee tilille edelleenlähetyksistä huolimatta ja postiosoitteellakin , jos ei ole edelleenlähetyksiä , mutta aika näyttää millaiseksi Elisa vääntää uuden postipalvelun.

Varmaan hinta ainakin nousee, kun yhtenäistetään palvelimia ..


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • February 22, 2022

Hei!

Lämmin kiitos avusta! Nyt taas pelittää!

Asetukset olivat ok, mutta välimuistin tyhjentäminen auttoi.

Kauniita aurinkoisia päiviä teille!