Vastattu

Mitkään Webmailista lähetetyt postit eivät mene perille

  • 11 July 2023
  • 3 kommenttia
  • 145 katselukerrat

Webmail vastaanottaa sähköpostit normaalisti mutta lähetys ei toimi. Mitään virheilmoitusta ei tule mutta posti ei mene perille mihinkään osoitteeseen. Havaitsin ongelman ensimmäiseksi Outlookissa mutta testatessani Webmailia totesin saman ongelman. Elisan sähköpostipalvelu on toiminut aikaisemmin ongelmitta. Mistä voisi olla kysymys? Onko ongelma Elisalla vai jossain omissa asetuksissani, joita tosin en ole tietoisesti muuttanut?

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez 12 July 2023, 10:13

Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Kannattaa kysäistä:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Vaihtoehtoja vastaisuudenkin varalle:

ChattaaOmaElisassa 

Lähetä viesti Facebookissa 
Lähetä viesti Twitterissä

Soittakaa minulle: Häiriöilmoituksetkin

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen virka-ajan ulkopuolellakin.

Ympäri vuorokauden, myös viikonloppuisin.

(Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

 OmaElisassa: Esim:

Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit>

Uusi viesti>Palvelun tai tuotteen käyttö>Elisan sähköpostipalvelu/Sähköposti

(Häiriöilmoituksetkin onnistuu)

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +26

Tai sitten vain laitat yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi käyttäjälle ja pyydät heitä herättelemään sähköpostia. Yksityisviestiin kannattaa laittaa mukaan asiakasnumero sekä laatikon sähköpostiosoite.

 

Ethän kuitenkaan kirjoita niitä tänne julkiselle alueelle.

Käyttäjätaso 7

Tai sitten vain laitat yksityisviestiä @OmaYhteisö-tiimi käyttäjälle

 

 

OmaYhteisö-tiimin tiimoilta

kuukauden takaisessa ketjussa tuollaista:

“Meille ei voi enää yksityisviestiä lähettää nykyisin.

Asioiden hoito yksityisviestien kautta on ollut aika tehotonta, sillä yksityisviestejä luetaan ja käsitellään keskivertoisesti kerran arkipäivässä

Koska OmaYhteisön ensisijainen tavoite on palvella julkisessa keskustelussa useampaa käyttäjää, haluamme keskittää voimamme julkisella puolella toimimiseen. Tästä syystä pyydämmekin olemaan yhteydessä asiakaspalveluun/vikapalveluun, mikäli asian hoitaminen sen vaatii.”

OmaYhteisö- tiimi:

“Mikäli tarvitset henkilökohtaista apua, ota yhteyttä asiakaspalveluumme”

 

 

 

 

Osallistu keskusteluun