Vastattu

Netikan sähköposti ei näy OmaElisassa

  • 30 March 2021
  • 5 kommenttia
  • 246 katselukerrat

Käyttäjätaso 1

Miksi en näe netikan sähköposti osoitetta Oma elisa sivuilla ?? Jos haluaa vaihtaa vaikka salasanan.

näkyy vain “omanumero@netti.fi”

  • Lisää uusi sähköpostitili (voit lisätä vielä neljä) listalla ei netikkaa edes ole.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi draakki 1 April 2021, 15:31

Morjes @albinallu, olisikohan tuo sähköposti sitten sellainen ettei sitä oltu rekisteröity sinun nimiisi tai henkilötunnukselle vielä? :thinking:  Jotta sähköpostia voi hallinnoida OmaElisassa se tulisi rekisteröidä vielä ihan sinun omiin nimiisi. Henkilötunnukseton sähköpostiosoite on nyt mahdollista rekisteröidä OmaElisassakin eikä pelkästään meidän asiakaspalvelun kautta, rekisteröinti löytyy OmaElisasta kohdasta Sähköposti. Sivulla kysytään ”Saitko Elisalta viestin, jossa sinua pyydetään rekisteröimään sähköpostejasi Elisa sähköpostipalveluun?” Rekisteröinti on kaikkien asiakkaidemme käytössä, vaikka yllämainittua viestiä ei olisi vielä saanut. :slight_smile:

Nämä rekisteröimättömät sähköpostit lakkaavat porrastetusti kaikki toimimasta, mikäli niitä ei ole rekisteröity maksullisen Elisa Sähköpostipalvelun alle. Jos tuota sähköpostiasi ei siis vielä OmaElisasta löydy niin kannattaa nyt ehdottomasti rekisteröidä se nimiisi :slight_smile:  jos rekisteröinti ei syystä tai toisesta onnistu OmaElisan kautta niin laitathan meille vielä yksityisviestillä lisätiedot profiilin @OmaYhteisö-tiimi kautta ja kurkataan tilanne tarkemmin :thumbsup_tone2:

Katso alkuperäinen viesti

5 kommenttia

Käyttäjätaso 5

Morjes @albinallu, olisikohan tuo sähköposti sitten sellainen ettei sitä oltu rekisteröity sinun nimiisi tai henkilötunnukselle vielä? :thinking:  Jotta sähköpostia voi hallinnoida OmaElisassa se tulisi rekisteröidä vielä ihan sinun omiin nimiisi. Henkilötunnukseton sähköpostiosoite on nyt mahdollista rekisteröidä OmaElisassakin eikä pelkästään meidän asiakaspalvelun kautta, rekisteröinti löytyy OmaElisasta kohdasta Sähköposti. Sivulla kysytään ”Saitko Elisalta viestin, jossa sinua pyydetään rekisteröimään sähköpostejasi Elisa sähköpostipalveluun?” Rekisteröinti on kaikkien asiakkaidemme käytössä, vaikka yllämainittua viestiä ei olisi vielä saanut. :slight_smile:

Nämä rekisteröimättömät sähköpostit lakkaavat porrastetusti kaikki toimimasta, mikäli niitä ei ole rekisteröity maksullisen Elisa Sähköpostipalvelun alle. Jos tuota sähköpostiasi ei siis vielä OmaElisasta löydy niin kannattaa nyt ehdottomasti rekisteröidä se nimiisi :slight_smile:  jos rekisteröinti ei syystä tai toisesta onnistu OmaElisan kautta niin laitathan meille vielä yksityisviestillä lisätiedot profiilin @OmaYhteisö-tiimi kautta ja kurkataan tilanne tarkemmin :thumbsup_tone2:

Käyttäjätaso 1

No eipä  ollu yhtään apua

Ei löytyny “OmaElisasta kohdasta Sähköposti kohtaa ” Kun on vain sähköpostipalvelu,

Enkä ole elisalta saanut mitään viestiä jossa pyydetään rekisteröimään s-posti.

tämä netikan sähköposti on mulla ollu iät ja ajat eka Anvialla mutta lisa osti anvian niin tässä ollaan.

Parermmat ohjeet pliis!!!!:smirk:

Käyttäjätaso 7

No eipä  ollu yhtään apua

Ei löytyny “OmaElisasta kohdasta Sähköposti kohtaa ” Kun on vain sähköpostipalvelu,

Enkä ole elisalta saanut mitään viestiä jossa pyydetään rekisteröimään s-posti.

tämä netikan sähköposti on mulla ollu iät ja ajat eka Anvialla mutta lisa osti anvian niin tässä ollaan.

Parermmat ohjeet pliis!!!!:smirk:


Jotta voit rekisteröidä sen Netikan postiosoitteen , niin sinulla pitää olla maksullinen (2,90€/kk)  Elisa Sähköpostipalvelu aktivoituna ja sen tulee näkyä Oma Elisassa ja samalla myös Oma Elisaan pitäisi ilmestyä toinen osio nimeltään Sähköposti. Siellä voit avata joko uusia postiosoitteita tai rekisteröidä sen Netikan osoitteen kohdassa “Liitä sähköposteja”.

Mikäli Oma Elisassasi ei ole ollenkaan sitä Sähköpostipalvelua sekä Sähköpostiosiota , niin laita tiedot asiakkuudestasi ja s-postiosoitteestasi yksityisviestillä @OmaYhteisö-tiimi :lle ja pyydä avaamaan tai korjaamaan palvelu sekä rekisteröimään se Netikan osoite ko. palvelun alle.

 

Käyttäjätaso 1

On maksullinen Elisan  sähköpostipalvelu.

Ja löysin tuon sähköposti kohdan mutten saa lisättyä netikkaa

Täppi on omanumero@netti.fi  ja lisää kohdassa ei kun alkaa kirjoittamaan sähköpostin alkua lukee,

että sähköposti on jo käytössä.

Liitä kohdassa valittaa taas salasanan vääryyttä, mutta pystyn kumminki kirjautumaan https://webmail.elisa.fi :hin samalla salasanalla jota ei liitä kohdassa hyväksytä.

 

Käyttäjätaso 7

On maksullinen Elisan  sähköpostipalvelu.

Ja löysin tuon sähköposti kohdan mutten saa lisättyä netikkaa

Täppi on omanumero@netti.fi  ja lisää kohdassa ei kun alkaa kirjoittamaan sähköpostin alkua lukee,

että sähköposti on jo käytössä.

Uusina osoitteina voi lisätä vain sellaisia , joissa pääte on @elisanet.fi , @kotikone.fi , @kotiposti.net tai @saunalahti.fi. Siis sitä kautta ei voi lisätä sitä Netikkaa.

 

Liitä kohdassa valittaa taas salasanan vääryyttä, mutta pystyn kumminki kirjautumaan https://webmail.elisa.fi :hin samalla salasanalla jota ei liitä kohdassa hyväksytä.

Jos sen Netikan lisäys “Liitä sähköposteja “-toiminnolla ei onnistu , niin laita tiedot asiakkuudestasi ja siitä Netikasta yksityisviestillä @OmaYhteisö-tiimi :lle ja pyydä heitä korjaamaan.

Osallistu keskusteluun