Skip to main content
Vastattu

Netti.fi sähköpostin lukeminen Samsungilla

  • 1. heinäkuuta 2021
  • 6 kommenttia
  • 156 katselukerrat

Netti.fi sähköpostin luku Samsung A6 lakkasi toimimasta tällä viikolla? Sähköposti kyllä aukeaa, mutta en pysty lukemaan viestejä. Osaako joku auttaa?

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi MiikaMoi

HilMa2021 kirjoitti:

Molemmat kokeiltu, eipä auta :(

Käytätkö tuota Webmailia puhelimessa millä selaimella? 🤔 Niidenkin sovelluspäivitykset kannattaa tarkistaa.

Jos käytössä on jokin muu kuin Samsungin oma selain (esim. Google Chrome) niin päivitykset löytyvät Play kaupasta. Samsungin omaan selaimeen (Internet) päivitykset löytyvät Samsung Apps / Samsung Galaxy Store -sovelluskaupasta.

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

6 kommenttia

JV0600
Forum|alt.badge.img+17
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • 1048 kommenttia
  • 1. heinäkuuta 2021

Valitettavasti kyseinen puhelinmalli ei itselleni ole tuttu mutta kokeile ensin että toimiiko kyseinen postisi lainkaan mm. tietokoneella osoitteessa https://webmail.elisa.fi ja jos ei toimi niin sitten ota yhteyttä Elisan aspaan, esim. yksityisviestillä tätä kautta: https://yhteiso.elisa.fi/members/omayhteisoe-tiimi-95702

Itse puhelinmalliin en tosiaan osaa ottaa mitään kantaa, mutta lähtisin siitä että kokeilisin onko itse postissa jotain vialla.


draakki
OmaYhteisön moderaattori
Forum|alt.badge.img+13
  • OmaYhteisön moderaattori
  • 1477 kommenttia
  • 2. heinäkuuta 2021

Tervetuloa @HilMa2021 OmaYhteisöön! :blush:

Olitkin kerennyt laittaa meille yksityisviestiä, mutta jos sähköpostiviestit pystyy lukemaan esimerkiksi toisella puhelimella, tietokoneella tai muulla laitteella ja ongelma on ainoastaan tällä Samsungin laitteella niin kannattaa nyt alkuun kokeilla poistaa sähköpostisovelluksen asennuksen laitteelta ja asentamaan sen uudelleen. Sähköpostisovelluksesta kannattaa myös koittaa kirjautua ulos ja sitten takaisin sisään, auttaisiko kumpikaan näistä jipoista ongelmaan? :slight_smile:


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 2. heinäkuuta 2021

Kiitti mutta menen sähköpostiin selaimen elisan webmailin kautta.https://m.webmail.elisa.fi/?_task=mail&_refresh=1&_uid=77174&_mbox=INBOX


irritus
Forum|alt.badge.img+22
  • Superstara
  • 2413 kommenttia
  • 2. heinäkuuta 2021

Jos selainkäyttöliittymä sekoilee, kannattaa kokeilla selaimen incognito-tilaa tai tyhjentää selaimen välimuisti.


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • 2 kommenttia
  • 2. heinäkuuta 2021

Molemmat kokeiltu, eipä auta :(


MiikaMoi
  • Entinen elisalainen
  • 1267 kommenttia
  • Vastaus
  • 5. heinäkuuta 2021
HilMa2021 kirjoitti:

Molemmat kokeiltu, eipä auta :(

Käytätkö tuota Webmailia puhelimessa millä selaimella? 🤔 Niidenkin sovelluspäivitykset kannattaa tarkistaa.

Jos käytössä on jokin muu kuin Samsungin oma selain (esim. Google Chrome) niin päivitykset löytyvät Play kaupasta. Samsungin omaan selaimeen (Internet) päivitykset löytyvät Samsung Apps / Samsung Galaxy Store -sovelluskaupasta.