Skip to main content

Onko asiakaspalvelun sähköposti lopetettu?

  • October 12, 2025
  • 4 kommenttia
  • 85 katselukerrat

Forum|alt.badge.img+5

Yritin lähettää sähköpostia osoitteella asiakaspalvelu@elisa.fi .

Vastaus oli: “Ei voitu toimittaa. Antamaasi sähköpostiosoitetta ei löytynyt.”

Jos ainoa asiointikanava on puhelin, voi tulla vaikeuksia tapauksessa, jolloin puhelinta tai OmaElisaa ei ole käytettävissä. OmaElisan kautta muiden perheenjäsenten asioita ei oikein voi hoitaa. Se on pultattu niin tiukasti vain omaan numeroon.

October 12, 2025

Kiitoksia vinkistä - käytän sitä tarvittaessa. Tosin valtakirjan tekemisessä on omat haasteensa, jos valtuuttaja on sairaalassa. Myös OmaElisa voisi vastata viesteihin vähän rivakammin. Nyt viive tuntuu olevan monta päivää.

Kyllä se asiointivaltuutus on onnistunut/ onnistuu, vaikka valtuuttaja onkin sairaalassa. 

Asiakaspalvelu saattaa kysellä vähän tarkentavia.

OmaElisan viesteissä on vastausaika 2-4 päivää, mikä aikaisemmin lukikin siellä.

Joskus voi vastaus tulla jo seuraavanakin päivänä.

Sähköinen yhteydenottolomake on muutenkin aika hidas. Voi mennä vastauksessa viikkokin hyvinkin.

4 kommenttia

JV0600
Forum|alt.badge.img+17
  • OmaYhteisön luottojäsen
  • October 12, 2025

Tällaisen lomakkeen löysin, sen kautta voi tietääkseni hoitaa muidenkin kuin omia asioitaan:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteyslomake/
 


  • October 12, 2025

Yritin lähettää sähköpostia osoitteella asiakaspalvelu@elisa.fi .

Vastaus oli: “Ei voitu toimittaa. Antamaasi sähköpostiosoitetta ei löytynyt.”

Jos ainoa asiointikanava on puhelin, voi tulla vaikeuksia tapauksessa, jolloin puhelinta tai OmaElisaa ei ole käytettävissä. OmaElisan kautta muiden perheenjäsenten asioita ei oikein voi hoitaa. Se on pultattu niin tiukasti vain omaan numeroon.

Voi valtuuttaa toisen henkilön hoitamaan asioita puolestaan.

Tuolla ohjetta:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/sopimukset/valtuutus/

Valtuutus ja valtakirjat


Forum|alt.badge.img+5
  • Keskustelun aloittaja
  • Valmentaja
  • October 12, 2025

Kiitoksia vinkistä - käytän sitä tarvittaessa. Tosin valtakirjan tekemisessä on omat haasteensa, jos valtuuttaja on sairaalassa. Myös OmaElisa voisi vastata viesteihin vähän rivakammin. Nyt viive tuntuu olevan monta päivää.


  • October 12, 2025

Kiitoksia vinkistä - käytän sitä tarvittaessa. Tosin valtakirjan tekemisessä on omat haasteensa, jos valtuuttaja on sairaalassa. Myös OmaElisa voisi vastata viesteihin vähän rivakammin. Nyt viive tuntuu olevan monta päivää.

Kyllä se asiointivaltuutus on onnistunut/ onnistuu, vaikka valtuuttaja onkin sairaalassa. 

Asiakaspalvelu saattaa kysellä vähän tarkentavia.

OmaElisan viesteissä on vastausaika 2-4 päivää, mikä aikaisemmin lukikin siellä.

Joskus voi vastaus tulla jo seuraavanakin päivänä.

Sähköinen yhteydenottolomake on muutenkin aika hidas. Voi mennä vastauksessa viikkokin hyvinkin.