Jeps, eilen toimi normaalisti. Tänään ei lähtenyt. Muutin yhtä asetusta ja rupesi lähtemään, sika hitaasti tosin, ja erääseen @elisanet.fi osoitteeseen ei saavu postit. pariin muuhun saapuu normaalisti ??
? Thunderia käytän Win 11.
Tänks kiitos.
Edit : korjaan. posti tulee siihenkin lootaan, mutta toooooooooooooooodella kauan kesti.
Kysymys
Onko sähköpostissa yleisesti ongelmia?
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
ELISAN TYÖNTEKIJÖIDEN KIRJAUTUMINEN KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
tai
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi
