Skip to main content
Vastattu

Outoa laskutusta Elisalta

  • 21. joulukuuta 2024
  • 6 kommenttia
  • 252 katselukerrat

Forum|alt.badge.img+3

Tutullani on vuosikymmenet ollut käytössä Elisan sähköpostipalvelu 137xxxxx, sekä useamman vuoden aikana myös Elisa Viihde Premium

suoratoistopalvelu. Elisa ei ole hänen puhelinoperaattorinsa, eikä internetpalveluntarjoajansa.

 

Kuluvan vuoden syksyn aikana Elisa väittää hänen tilanneen 9 sähköpostipalvelua ja Elisa Tietoturvapalelun. Nykytapaan Elisan laskutus tapahtuu E-laskutuksena, ja asia tuli esille pankkitapahtumia tarkastelleessa. Elisan sähköpostipalvelua henkilö käyttää harvakseltaan, eikä siten ollut nähnyt Elisan lähettämiä tilausvahvistuksia.

 

Elisaa reklamoitiin asiasta, mutta Elisa kuittasi reklamaation seuraavasti vedoten lähettämiinsä tilausvahvistuksiini

 

” Näyttäisi siltä, että olet tilannut itsellesi uusia sähköpostipalvelu-sopimuksia seuraavasti:

- 131xxxxx, tilattu 31.08.2024

-131xxxxx, tilattu 05.09.2024

- 131xxxxx,, tilattu 29.09.2024

- 131xxxxx, tilattu 30.09.2024

- 1131xxxx, tilattu 07.10.2024

- 135xxxxx, tilattu 19.10.2024

- 135xxxxx tilattu 21.10.2024

- 135xxxxx, tilattu 21.10.2024

- 135xxxxx, tilattu 21.10.2024”

 

Sama koskee Elisa tietoturvapalvelua.

 

Onko kenelläkään muulla vastaavanlaisia kokemuksia? Kommentit kovsti tervetulleita.

 

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi ilponen

Hyvä että asia on jo reklamoitu, mutta eihän palvelut itsestään tule tilatuksi, eli tuo kannattaa kyllä selvittää tarkemmin asiakaspalvelun kautta jos asia ei vielä selvinnyt. 🤔 Pyydäthän tätä tuttua olemaan vielä meihin siis yhteyksissä jotta saadaan selvitettyä mitä tossa on käyny ja voidaan tarvittaessa korjata virheet. 🙏

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

6 kommenttia

ilponen
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+11
  • Elisalainen
  • 733 kommenttia
  • Vastaus
  • 31. joulukuuta 2024

Hyvä että asia on jo reklamoitu, mutta eihän palvelut itsestään tule tilatuksi, eli tuo kannattaa kyllä selvittää tarkemmin asiakaspalvelun kautta jos asia ei vielä selvinnyt. 🤔 Pyydäthän tätä tuttua olemaan vielä meihin siis yhteyksissä jotta saadaan selvitettyä mitä tossa on käyny ja voidaan tarvittaessa korjata virheet. 🙏


Forum|alt.badge.img+3
  • Keskustelun aloittaja
  • Kommentaattori
  • 42 kommenttia
  • 1. tammikuuta 2025

Ilponen lähetin ylläpidolle tarkempaa tietoa, kun en tiedä yhteystietojasi. Oli vähän haasteellista tiivistää asia 1000 merkkiin.


error404
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+11
  • Elisalainen
  • 380 kommenttia
  • 2. tammikuuta 2025

@John_Ex_Sample Olettehan yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme, niin asiaa saadaan sillä tavoin kyllä selvitettyä 👍 Tässä vielä linkki mitä kautta löytää asiakaspalvelun yhteystiedot: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

 

Huomioithan, että asiaa voidaan selvittää vain sopimusten omistajan tai valtuutetun toimesta. Jos tuttusi haluaa valtuuttaa sinut hoitamaan asiaa, niin hän voi esimerkiksi soittaa meille ja ilmoittaa valtuutuksen, tai hän voi kirjoittaa valtakirjan asian hoitoa varten 👍 Mikäli tuttusi on laittanut meille alunperin viestiä esimerkiksi Omaelisan kautta, niin hän voi myös Omaelisan kautta vielä vastata kyseiseen viestiin, niin jatkamme asian käsittelyä. 


Forum|alt.badge.img+3
  • Keskustelun aloittaja
  • Kommentaattori
  • 42 kommenttia
  • 2. tammikuuta 2025

Asiakaspalvelu on tietoinen minun ja “tutun” henkilötiedoista. Ilmoitin tänään tiedot myös yksityisviestinä ylläpidolle, kun luulin Ilposen viestiin perustuen, että asia jotenkin etenesi sitä kautta. Olin kuitenkin ymmärtänyt viestin väärin. Asiakaspalvelun kanssa on asiasta viestitelty jo useasti ja viimeksi tänään. Asiakaspalvelu on tietoinen minun roolistani.  En tiedä minkälainen sinun roolisi on Elisalla, mutta, jos voit asiaa jotenkin edistää, niin kaikki tiedot löytyy asiakaspalvelusta ja yhteystiedot ylläpidolta.     


Anspandeemus
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+11
  • Elisalainen
  • 544 kommenttia
  • 3. tammikuuta 2025

Toivottavasti asiakaspalvelun kautta asia hoituu kuntoon! 👍 


Forum|alt.badge.img+3
  • Keskustelun aloittaja
  • Kommentaattori
  • 42 kommenttia
  • 3. tammikuuta 2025

Kiiitoksia toivotuksista. Aika näyttää, prosessihan on vielä kesken, Kommenttien määrästä ja siitä, että kaikki kommentoijat ovat Elisalaisia, ei vastaavia kokemuksia Elisasta muilla yhteisölaisillä taida olla.  Sehän tietysti on hyvä asia, ehkä meidänkin kannalta.