Tutullani on vuosikymmenet ollut käytössä Elisan sähköpostipalvelu 137xxxxx, sekä useamman vuoden aikana myös Elisa Viihde Premium
suoratoistopalvelu. Elisa ei ole hänen puhelinoperaattorinsa, eikä internetpalveluntarjoajansa.
Kuluvan vuoden syksyn aikana Elisa väittää hänen tilanneen 9 sähköpostipalvelua ja Elisa Tietoturvapalelun. Nykytapaan Elisan laskutus tapahtuu E-laskutuksena, ja asia tuli esille pankkitapahtumia tarkastelleessa. Elisan sähköpostipalvelua henkilö käyttää harvakseltaan, eikä siten ollut nähnyt Elisan lähettämiä tilausvahvistuksia.
Elisaa reklamoitiin asiasta, mutta Elisa kuittasi reklamaation seuraavasti vedoten lähettämiinsä tilausvahvistuksiini
” Näyttäisi siltä, että olet tilannut itsellesi uusia sähköpostipalvelu-sopimuksia seuraavasti:
- 131xxxxx, tilattu 31.08.2024
-131xxxxx, tilattu 05.09.2024
- 131xxxxx,, tilattu 29.09.2024
- 131xxxxx, tilattu 30.09.2024
- 1131xxxx, tilattu 07.10.2024
- 135xxxxx, tilattu 19.10.2024
- 135xxxxx tilattu 21.10.2024
- 135xxxxx, tilattu 21.10.2024
- 135xxxxx, tilattu 21.10.2024”
Sama koskee Elisa tietoturvapalvelua.
Onko kenelläkään muulla vastaavanlaisia kokemuksia? Kommentit kovsti tervetulleita.