Skip to main content
Vastattu

Päivämäärät sähköposteihin, ei ”tiistaina” tai ”eilen”. Miten?

  • 2. lokakuuta 2023
  • 1 kommentti
  • 73 katselukerrat

Miten Elisan webmailiin saapuneisiin sähköposteihin saa päivämäärän, esim. 12.4.2023 eikä esim ”keskiviikkona”.

 

kiitos.

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez

Mica kirjoitti:

Miten Elisan webmailiin saapuneisiin sähköposteihin saa päivämäärän, esim. 12.4.2023 eikä esim ”keskiviikkona”.

 

kiitos.

Kyllä minulla on näkynyt päivämäärät uudistuksen alusta asti

ilman sen kummempia kommervenkkejä.

Klikkaa tuolta oikealta pikkunuolesta/Valinnat/Tarkat päivämäärät.

                                                                                                                  Tuolla pikku nuoli:

Pitäisi näkyä päivämäärät kellonaikoineenkin.

Jos ei muutu noinkaan, niin varmaan jotain häikkää.

Voisi vaikka tehdä vika/häiriöilmoituksen:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Vaihtoehtoja vika/häiriöilmoitukseen:

Soittakaa minulle Häiriöilmoituksetkin

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen virka-ajan ulkopuolellakin.

Ympäri vuorokauden, myös viikonloppuisin.

(Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

OmaElisassa:

Omaelisa/Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit>

Uusi viesti>Häiriöilmoitukset>Elisan sähköpostipalvelu/Sähköposti

 

                                                                 

 

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

1 kommentti

  • 4744 kommenttia
  • Vastaus
  • 2. lokakuuta 2023
Mica kirjoitti:

Miten Elisan webmailiin saapuneisiin sähköposteihin saa päivämäärän, esim. 12.4.2023 eikä esim ”keskiviikkona”.

 

kiitos.

Kyllä minulla on näkynyt päivämäärät uudistuksen alusta asti

ilman sen kummempia kommervenkkejä.

Klikkaa tuolta oikealta pikkunuolesta/Valinnat/Tarkat päivämäärät.

                                                                                                                  Tuolla pikku nuoli:

Pitäisi näkyä päivämäärät kellonaikoineenkin.

Jos ei muutu noinkaan, niin varmaan jotain häikkää.

Voisi vaikka tehdä vika/häiriöilmoituksen:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Vaihtoehtoja vika/häiriöilmoitukseen:

Soittakaa minulle Häiriöilmoituksetkin

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen virka-ajan ulkopuolellakin.

Ympäri vuorokauden, myös viikonloppuisin.

(Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

OmaElisassa:

Omaelisa/Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit>

Uusi viesti>Häiriöilmoitukset>Elisan sähköpostipalvelu/Sähköposti