Ilmoitin Elisalle kaapelitv: n häiriöstä ( puoli vrk pimeänä ). Minulta veloitettiin 16,50 €. Nyt v…..aa.
ihme kyllä saivat vian korjattua neljässä tunnissa. Operaattori vaihtuu !
Ilmoitin Elisalle kaapelitv: n häiriöstä ( puoli vrk pimeänä ). Minulta veloitettiin 16,50 €. Nyt v…..aa.
ihme kyllä saivat vian korjattua neljässä tunnissa. Operaattori vaihtuu !
Ilmoitin Elisalle kaapelitv: n häiriöstä ( puoli vrk pimeänä ). Minulta veloitettiin 16,50 €. Nyt v…..aa.
ihme kyllä saivat vian korjattua neljässä tunnissa. Operaattori vaihtuu !
Jos soitit Omagurulle, niin siitähän
sitä laskua syntyy:
Nopein apu puhelimitse kaikkiin kodin digipulmiin.
0600 900 70Avoinna ma-pe 8-21 ja la 9-17.
Tuolla vaihtoehtoja vika/häiriöilmoituksenkin tekemiseen:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Lähetä viesti Facebookissa
Lähetä viesti Twitterissä
Soittakaa minulle Häiriöilmoituksetkin
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm)
Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen virka-ajan ulkopuolellakin.
Ympäri vuorokauden, myös viikonloppuisin.
(Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)
OmaElisassa:
Omaelisa/Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit.
(Häiriöilmoituksetkin.)
Asiakaspalvelupuheluhan on ainoa maksullinen.
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi