Skip to main content

Palvelun hinta on noussut, miksi?

  • 12. tammikuuta 2025
  • 4 kommenttia
  • 162 katselukerrat

Hei!

Minulla oli sopimus, miksi maksua on noussut viimeiset 4 kuukautta, 26e:sta 30e?

sakarialanne
Elisalainen
Forum|alt.badge.img+24
  • Elisalainen
  • 12. tammikuuta 2025

Laskuerittely kannattaa katsoa ensimmäisenä läpi.


  • 12. tammikuuta 2025
Kokos kirjoitti:

Hei!

Minulla oli sopimus, miksi maksua on noussut viimeiset 4 kuukautta, 26e:sta 30e?

Tarkista OmaElisasta:

Omaelisa /Laskut/ Valitse Lasku (PDF). Laskuerittely sivulla 2.

Ota yhteyttä asiakaspalveluun, jos tarvis:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

ChattaaOmaelisassa  ma-pe 8-19 ja la 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.
Lähetä viesti X-palvelussa  Arkisin 8-21 ja viikonloppuisin/arkipyhinä 9-21.

Soittakaa minulle

Tai (Nopeampi): Omaelisa / Asiakaspalvelu>Varaa soittoaika

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm myös jonotusajalta)​

Omaelisa, oiva vaihtoehto:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit>Uusi viesti

>Laskutus

 


  • 12. tammikuuta 2025

Jos kyse ei ole käyttömaksuista vaan liittymän kuukausimaksu on noussut, todennäköisesti liittymän tarjousjakso on päättynyt ja on siirrytty “normaalihintaiseen” laskutuksen.

Jos et ole saanut uutta tarjousta entisen päättyessä, on aika tehdä uusi “kilpailutus” (eli riittävän hyvän winback-tarjouksen metsästys).


  • 12. tammikuuta 2025

Olisiko päässyt käymään noin, niin kuin on joillakin käynyt:

Elisalta tullut sähköposti syksyllä liittymätyypin poistumisesta valikoimista ja liittymätyyppi vaihtuu (vähän nopeammaksi), eikä tarvitse tehdä mitään.

( Hintakin  vähän muuttuu.)

Päässyt jäämään unholaan ja OmaElisasta myöhemmin selvinnyt, että liittymä

on vaihtunut ja hintakin muuttunut.

 


Osallistu keskusteluun