Jostain syystä yhteen sähköpostilaatikkoon ei tullut ainuttakaan meiliä 17.12-2.2 välisenä aikana, ei edes roskapostia. Kyseinen laatikko on aktiivisessa käytössä ja sinne olisi pitänyt tulla 100% varmuudella useita sähköposteja.
Postilaatikko ei ole ollut täynnä eikä postit ole jääneet roskapostisuodattimeen (omaan tai Elisan), joten hieman mystinen tilanne. Ilman mitään toimenpiteitä omassa päässä alkoi postia tulla eilen.
Tukichat tarjosi tässä vain perinteisiä patenttivastauksia tilan tekemisestä ja asetusten tarkistamisesta, mitkä eivät asiaan liity mitenkään, sekä suosituksen olla yhteydessä maksulliseen Omaguru-palveluun, joka tietääkseni ratkaisee vain asiakkaan laitteista tai ohjelmistoista johtuvia ongelmia.
Joskus tuntuu, ettei tuki ota asiakkaiden tilanteita oikein tosissaan, jos perusvastaukset eivät toimikaan, ja asiakasta pidetään lähtökohtaisesti mistään mitään ymmärtämättömänä, mikä toki on usein tottakin, mutta tässä tapauksessa satun itsekin osaamaan asiaan liittyen aika paljon ja selvästi enemmän kuin tuki osasi :)
Eikö tällaisen selvittämiseen tosiaan ole normaali vianselvitysprosessia, vaan kaikki lähtee käyntiin vasta jos asiakas maksaa 2,50€+2,50€/minuutti+mpm, jonka aikana todetaan, ettei asiakkaan päässä ole mitään vikaa.
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Hai
Katso alkuperäinen viesti