Moi kaikki. Minulle tuli sähköpostia osoitteesta system@sent-via.netsuite.com. Se oli ohjautunut roskapostiin. Minulla on saunalahdelta ostettu roskapostisuodatus. Kyseessä oli tärkeä lasku ja jos en olisi huomannut asiaa, olisi tullut paljon harmia.
Yritin löytää Elisalta sähköpostiyhteystietoja. Ei onnistu. Botti ei halunnut ymmärtää näin monimutkaista asiaa. Chattiakaan ei löydy vaikka mainostetaan, ja jos löytyisi siitä ei jää jälkeä tai ticket-numeroa.
OmaGuruun en enää soita, menee helposti 50€ ja ohjeet tällaisessa asiassa kokemuksieni mukaan vain tyynnyttelyä.
Osaako kukaan auttaa ja kertoa miten Elisan saisi oikeasti kantamaan vastuuta tällaisessa asiassa ja korjaamaan tilanteen.
Tuo sähköposti mikä ongelman aiheutti on Oraclen juttuja. Koskee siis varmasti isoa joukkoa ihmisiä.
Lukeeko näitä juttuja kukaan Elisan puolelta?