Vastattu

Sähköposti lakkasi toimimasta heti palvelun irtisanottuani vaikka irtisanomisen aika piti olla 2 viikkoa

  • 11 March 2023
  • 7 kommenttia
  • 197 katselukerrat

Käyttäjätaso 1

Mistä otsikon ongelma voisi johtua? Kaikki palvelin- ym. asetusten pitäisi olla oikein. En ole tehnyt mitään muutoksia. Tulee vain ilmoitus:  “Kirjautuminen palvelimeen saapuvan postin (IMAP) epäonnistui. Tarkista sähköpostiosoitteesi ja salasanasi ja yritä uudelleen”, Ne ovat kuitenkin oikein. Osaisiko kukaan auttaa? Tarvitsisin vielä sähköpostiani irtisanomisen ajan.

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Kimblez 11 March 2023, 19:03

Katso alkuperäinen viesti

7 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Mistä otsikon ongelma voisi johtua? Kaikki palvelin- ym. asetusten pitäisi olla oikein. En ole tehnyt mitään muutoksia. Tulee vain ilmoitus:  “Kirjautuminen palvelimeen saapuvan postin (IMAP) epäonnistui. Tarkista sähköpostiosoitteesi ja salasanasi ja yritä uudelleen”, Ne ovat kuitenkin oikein. Osaisiko kukaan auttaa? Tarvitsisin vielä sähköpostiani irtisanomisen ajan.

Eiköhän onnistu tuolla:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Viikonloppu vaihtoehtoja:

Chat: la-su 9-17.

Lähetä viesti Facebookissa   Viikonloppuisinkin  klo 9-21.

Lähetä viesti Twitterissä  Viikonloppuisinkin  klo 9-21.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

Toimiiko myöskään webmail.elisa.fi sivuston kautta? Jos ei, niin kyllä tuo kuulostaa siltä että irtisanominen olisi tehty virheen takia liian aikaisin. @Kimblez :n ohjeilla saadaan varmasti asia kuntoon!

Käyttäjätaso 1

Sähköposti kyllä toimii webmail.elisan kautta, mutta ei omassa sähköpostiohjelmassani (Outlook). Kun yritän vaihtaa salasanaa sähköpostin asetuksissa, niin salasanaksi palautuu aina vanha. En edes muista, mikä se on, koska se ei tule näkyviin.

Käyttäjätaso 7

Sähköposti kyllä toimii webmail.elisan kautta, mutta ei omassa sähköpostiohjelmassani (Outlook). Kun yritän vaihtaa salasanaa sähköpostin asetuksissa, niin salasanaksi palautuu aina vanha. En edes muista, mikä se on, koska se ei tule näkyviin.

 Kokeile tuolta:

Salasanan vaihtaminen Outlook.comissa

Voihan ne asetuksetkin tarkistaa varmuuden vuoksi:

Sähköpostin asetukset - Elisa

 

 

 

Käyttäjätaso 1

Ne on kyllä tarkistettu. Webmaili onneksi toimii. Outlookissa vain IMAP-tilin asetukset eivät toimi, vaikka ne ovat oikein. Saapuvan postin salasana ei jostain syystä toimi.

Käyttäjätaso 1

Vielä tarkennuksena Outlookissa lukee “Tapahtui virhe, eikä Outlook voinut tallentaa tilin asetuksia”

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +9

Eli kyllä sitten tuo sopimus edelleen on voimissaan ja ei ole ennenaikaisesti päättynyt Elisan puolelta @Seeros. 👍

Jossain nyt tuolla Outlookin asetuksissa jokin ottaa vastaan. Määrittäisin (jos näet vielä tarpeelliseksi), niin tuon Outlookin alusta asti vielä uudestaan hyödyntämään tuota Elisan Sähköpostia. 🤔

Osallistu keskusteluun