Vastattu

Sähköpostin oletuslähettäjä

  • 16 September 2023
  • 28 kommenttia
  • 366 katselukerrat


Näytä ensimmäinen kirjoitus

28 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +21

eivät he voi kääntää gurulle eli siis asiakkaan omalle vastuulle järjestelmäpuolen ongelmaa, jota he eivät itsekään ymmärrä eivätkä osaa korjata.

Ja huomaahan myös asiakas, että häntä viilattiin linssiin ohjaamalla tekemään vikailmoitusta Omaguruun. Eli muistakaahan reklamoida kaikki Omagurusta tulleet kustannukset. Elisan liittymillä sinne rimpautteluhan maksaa 2,50 €/puhelu + 2,50 €/min + 0,169 €/min.

Ja kun kyse on Elisan palvelussa olevasta viasta, Elisan tulee hyvittää myös asiakaspalveluun soittaminen 0,169 €/min.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +15

Otin yhteyttä vikapalveluun, ja vikapalvelukaan ei tiennyt mitään vaan ohjasi jälleen omagurun luo.

 

Vaikuttaa siltä, ettei ole ymmärretty mistä on ollut kysymys. 😑 Laitoin palautetta tästä asianomaisille. 🙂

 

Toivottavasti väännätte asianosaisille ja muillekin vikapalvelun edustajille rautalangasta, että eivät he voi kääntää gurulle eli siis asiakkaan omalle vastuulle järjestelmäpuolen ongelmaa, jota he eivät itsekään ymmärrä eivätkä osaa korjata. Silloin pitää etsiä omasta talosta se taho joka osaa ja pystyy asian korjaamaan.

Mahtaako edes se rautalanka riittää , vaan minusta aloittajalle pitäisi hyvittää ne omagurun maksut , koska vika oli Elisan omissa systeemeissä eikä omagurusta edes ollut mitään apua.

Inhimillisiä virheitä sattuu ja uskonpa, että asiallinen palaute riittää varsin hyvin. Mitä tulee laskutukseen, niin neuvottelu kannattaa käydä meidän asiakaspalvelun kanssa suoraan. 😊

Käyttäjätaso 7

Mitä tulee laskutukseen, niin neuvottelu kannattaa käydä meidän asiakaspalvelun kanssa suoraan. 😊

Juurikin noin ja asiakaspalvelun sekä ao. asiakkaan kesken. Me muut ulkopuoliset voimme vain suositella mitä ehkä kannattaisi tehdä.

Osallistu keskusteluun