Siippani vaihtoi tietokonetta eikä pääse nyt sähköpostiinsa. Salasana unohtunut. Asiakaspalvelu kehotti että pääkäyttäjä eli minä voi sen vaihtaa.
Yritin. Omaelisa kyllä näyttää molempien sähköpostiosoitteet, mutta vaikka klikkaan sitä hänen nimellään olevaa, ei salasanan vaihto onnistu siihen, voin vaihtaa vain omaan.
Ja kun hän yrittää omalla koneellaan vaihtaa salasanaa, elisa väittää, ettei hänellä ole edes sopimusta.
Miten eteenpäin?
Salasana hukassa sähköpostiin
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Jollanisti
Kiitos neuvoista! Pääkäyttäjänä pääsin lopulta vaihtamaan omalla koneellani hänen sähköpostiinsa uuden salasanan. Muutaman tunnin päästä hän pääsi näillä tunnuksilla myös omalta koneeltaan. Miten se lopulta onnistui, jäi arvoisukseksi.
Minusta ihmisen pitäisi kuitenkin voida vaihtaa salasanansa suoraan ilman pääkäyttäjän oikeuksia. Meillä on omat koneet, työhuoneet eri kerroksissa, omat osoitteet ja puhelimet. Mutta Elisan modemin ja langan kautta on netti.
Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
KIRJAUDU TAI REKISTERÖIDY ELISA TUNNUKSELLA
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi