Vastattu

saunalahti/elisa webmall ei aukea

  • 11 September 2022
  • 3 kommenttia
  • 120 katselukerrat

Kirjautuessa tulle vain virheilmoitus ja ohje, että voi yrittää uudelleen 10 sek kuluessa. Salasana on varmasti oikea. 

 

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Tpn64 13 September 2022, 15:20

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +15

Eihän sulla ole capslock vahingossa jäänyt päälle? Noi on aika tarkkoja kirjainkoosta eli salasanassa A ei ole sama kuin a.

Jos tuo on eliminoitu pois, on mahdollista että sähköpostiosoitettasi on käytetty väärin ja ylläpito on “rikkonut” salasanan ja se pitää käydä vaihtamassa OmaElisassa https://verkkoasiointi.elisa.fi

Jos sähköpostiasi ei näy Omaelisassa on mahdollista että se on poistettu kokonaan koska nykyisin Elisalla ei ole ns. ilmaisposteja vaan ne ovat kaikki maksullisia, ja pitää ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, sekin on mahdollista OmaElisassa chatin kautta.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +12

Moikka @Tpn64 ! Saitko tämän ratkeamaan? 😊

Muutin muutaman kerran salasanaa ja lopulta pääsin sähköpostiin. Veikkaan siis syyksi tuota JV0600 ehdottamaa sähköpostin väärinkäytösyritystä ja salasanan rikkomista

Kiitos vinkeistä