Skip to main content
Vastattu

Spam-ongelma

  • 6 June 2024
  • 3 kommenttia
  • 74 katselukerrat

Yhtäkkiä lähettäessäni sähköpostia viesti ei mene läpi ja tulee ilmoitus, että roskapostisuodatin SPAM estää lähetyksen. Kokeilin sekä vastata tulleeseen viestiin että lähettää uuden, mutta mikään ei mene läpi. Minulla on toinen sähköposti googlessa, ja sitä kautta saan viestit läpi. Onko ongelma Elisan omissa jossain asetuksissa vai miten?

 

3 kommenttia

Käyttäjätaso 7

Yhtäkkiä lähettäessäni sähköpostia viesti ei mene läpi ja tulee ilmoitus, että roskapostisuodatin SPAM estää lähetyksen. Kokeilin sekä vastata tulleeseen viestiin että lähettää uuden, mutta mikään ei mene läpi. Minulla on toinen sähköposti googlessa, ja sitä kautta saan viestit läpi. Onko ongelma Elisan omissa jossain asetuksissa vai miten?

 

Tee vaikka vika/häiriöilmoitus, niin varmaan lutviutuu:

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Vaihtoehtoja:

Soittakaa minulle/Häiriöilmoitus

Asiakaspalvelupuhelu:

010 190 240 (mpm/pvm)​

Numerossa voi tehdä myös vika/Häiriöilmoituksen 24h.

Arjet, pyhät. (Nopein/Kätevin)

(Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)

Omaelisassa:

Omaelisa /Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit

>Uusi viesti>Häiriöilmoitukset

Kiitokset! Häiriö näyttää nyt poistuneen.

Kari

Käyttäjätaso 7

Kiitokset! Häiriö näyttää nyt poistuneen.

Kari

Ole hyvä, erinomaista, että poistui ja toimii.

Osallistu keskusteluun