Vastattu

Uuden sähköpostitilin luominen ei onnistu

  • 20 March 2021
  • 6 kommenttia
  • 263 katselukerrat

Olen alunperin Anvian asiakas. Minulla OmaElisan mukaan mhdollisuus luoda kaksi uutta sähköpostitiliä lisää. Koetin luoda uuden sähköpostitilin OmaElisan kautta.

En pääse sähköpostiosoitteen ja salasanan valitsemista pidemmälle. Ne siis ovat ok.  Jatkaessani sähköpostilaatikon luomiseen, ohjelma tilttaa.

“Järjestelmässä tapahtui virhe
Jos asiasi on kiireellinen, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun

010 19 0240 (mpm/pvm). Avoinna ma-pe 8-18.

Voit myös kokeilla toimintoa myöhemmin uudelleen.” 

Olen nyt kokeillut neljä eri kertaa, pariin otteeseen elisanet.fi  mutta myös Saunalahti.fi tai kotiposti.net tunnisteilla.

En viitsisi soitella  ja jonottaa maksulliseen opastuspalvelun, kun  virhe ei taida olla täällä päässä

icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi JariMa 26 April 2021, 15:15

Katso alkuperäinen viesti

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

6 kommenttia

Käyttäjätaso 3

Menee vähän ohi aiheesta mutta "mahdollisuus saada sähköpostitili käyttöön on 20 vuotta vanha juttu. Suosittelen Gmail.com käytettävyys aivan ykkönen ja maailman suosituin tarjoaja 👌

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +22

Moro @JariMa ja tervetuloa OmaYhteisöön! :) Jopas nyt oudoksi heittäytynyt :O Lisäätkö profiiliisi asiakasnumeron niin käydään vähän vilkasemassa että mikä siellä voisi nyt kiukuttaa noin? 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +8

Menee vähän ohi aiheesta mutta "mahdollisuus saada sähköpostitili käyttöön on 20 vuotta vanha juttu. Suosittelen Gmail.com käytettävyys aivan ykkönen ja maailman suosituin tarjoaja 👌

gmailissakin on heikkoutensa

https://fi.wikipedia.org/wiki/Gmail

ja  yhdysvaltalainen  yhtiö eli suomen lait ei päde    ajattelen tietosuojaa .

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Tuliko @JariMa tämä kuntoon, kerkesitkö ottamaan meidän asiakaspalveluun yhteyttä? :blush:

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +18

@JariMa Niin ja kai tiesit että tuo sähköposti maksaa nykyään.

Hei,

Asiakaspalvelu/tekninen tuki  hoiti asian muutaman- usean puhelinkeskustelun jälkeen. Mutkaiseksi meni, mutta asia hoitui.

Kovin näytti yksinkertaiselta toimenpiteeltä lisätä sähköpostitili, mutta eipäs sitten ollutkaan.

Juu olen kovin tietoinen Elisan tilien maksullisuudesta, näistähän  tässä oli kyse.

Elisan/ Anvian tili on kulkenut  geemailien ja outluukkien rinnalla/edellä yli 15 vuotta. Varmaan tulee joskus vielä aika, jolloin sanoin ne irti...