Sähköpostin Uudistuksen jälkeen, elokuusat alkaen, on ollut usein, ettei s-postia tule, eikä voi lähettää, vaan s-postin edessä on jokin ns. sulkumerkki. Mistä mahtaa johtua ja onko muilla ko. ongelmia?
Sähköpostin Uudistuksen jälkeen, elokuusat alkaen, on ollut usein, ettei s-postia tule, eikä voi lähettää, vaan s-postin edessä on jokin ns. sulkumerkki. Mistä mahtaa johtua ja onko muilla ko. ongelmia?
Sähköpostin Uudistuksen jälkeen, elokuusat alkaen, on ollut usein, ettei s-postia tule, eikä voi lähettää, vaan s-postin edessä on jokin ns. sulkumerkki. Mistä mahtaa johtua ja onko muilla ko. ongelmia?
Jos käytät pelkkää Elisa -webmailia, niin
ehkä voisi tehdä vika/häiriöilmoituksenkin:
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/
Vaihtoehtoja:
Soittakaa minulle Häiriöilmoitus (muut)
Asiakaspalvelupuhelu:
010 190 240 (mpm/pvm)
Numerossa voi tehdä myös vika/häiriöilmoituksen virka-ajan ulkopuolellakin.
Ympäri vuorokauden, myös viikonloppuisin.
(Kuuntelet vaan nauhoitteen ihan lopuun asti)
Omaelisassa:
Omaelisa/Asiakaspalvelu>Viestit ja ilmoitukset>Asiakaspalvelun viestit>
Uusi viesti>Häiriöilmoitukset>Elisa Sähköpostipalvelu
(Liitteitä voi olla enintään 5 kp.)
Enpä oo tollasta kuullu muilla olevan. 🤔 Käytäkkö siis ihan webmailia vai jotain muuta sähköpostiohjelmaa?
Ilponen
Käytän s-postia, sekä Elisan nettisvujen kautta, että työpöydällä olevaa s-postia (Mail’issa). Kummallakaan sovelluksella en päässyt, en myöskään koko päivänä.OmaElisaan. Selain on Firefox.
Avasin koneen /selaimen n. klo 12.30 & viimeisen kerran yöllä n. 0.30
Seuraavana päivänä avasin koneen vasta n. klo 16:sta, jolloin kaikki toimi, kuin enkeli, kuten myös eilen ja tänään olen ollut linjoilla n. klo 12.00 -13.30 ja nyt klo 17.30 alkaen ja aiain nyt kaikki toimii.
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi