Uusi Outlook ei saa lähetettyä postia, tulee virhekoodi 9932. Katsoin lähtevän postin asetuksia, ja se näyttää tahtovan käyttää TLS-suojausta SSL:n asemesta. Yritin vaihtaa sitä, mutta ei onnistu. Se katsoo asetukset jostain muualta. Miten tuon saa vaihdettua?
Tuolla ohjetta, josko apua.
Failure to send email code 9932
Esim.
“Tarkista lähtevän postin palvelimen asetukset:
Varmista, että lähtevän postin palvelimen (SMTP) asetukset ovat oikein sähköpostipalveluntarjoajallesi. Tämä sisältää palvelimen osoitteen, portin
numero ja salausmenetelmä.
2. Päivitä salasanasi: Jos olet äskettäin vaihtanut sähköpostisi salasanan, varmista, että uusi salasana päivitetään Outlookin asetuksissa sekä saapuville että lähteville palvelimille.
3. Korjaa tilisi: Voit yrittää korjata Outlook-tilisi siirtymällä kohtaan Tilin asetukset > Tilin asetukset, valitsemalla tilisi ja napsauttamalla Korjaa.
4. Poista tili ja lisää se uudelleen: Jos mikään yllä olevista vaiheista ei toimi, sinun on ehkä poistettava sähköpostitilisi Outlookista ja lisättävä se uudelleen manuaalisen asennusvaihtoehdon avulla.”
Tuolla tilin korjaamista:
Outlookin sähköpostiyhteysongelman ratkaiseminen
Outlookin sähköpostiyhteysongelman ratkaiseminen korjaamalla profiili
Uusi Outlook ei saa lähetettyä postia, tulee virhekoodi 9932. Katsoin lähtevän postin asetuksia, ja se näyttää tahtovan käyttää TLS-suojausta SSL:n asemesta. Yritin vaihtaa sitä, mutta ei onnistu. Se katsoo asetukset jostain muualta. Miten tuon saa vaihdettua?
Tilin poistaminen ja takaisin lisääminen auttoi.
Tilin poistaminen ja takaisin lisääminen auttoi.
Erinomaisen hyvä, kun toimii taas.
Riemuitsin liian aikaisin. Nyt se ei sitten saa vastaanotettua postia.
Riemuitsin liian aikaisin. Nyt se ei sitten saa vastaanotettua postia.
Tämä olikin virhetulkinta. Uusi Outlook oli jostain syystä katsonut aiheelliseksi vaihtaa aikavyöhykkeeksi USA:n länsirannikon, joten luulin, ettei koko päivänä ollut tullut postia.
Osallistu keskusteluun
Liity OmaYhteisöön
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Tervetuloa OmaYhteisöön!
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Kirjaudu tai rekisteröidy Elisa Tunnuksella
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi