Skip to main content
Vastaus

Uusi Outlook ei toimi tietokoneella

  • October 27, 2025
  • 2 kommenttia
  • 75 katselukerrat

Asensin Elisan sähköpostin Windows 11 tietokoneen Outlookiin. Ongelmana on, että ohjelma ei ole hakenut uusia viestejä asennuspäivän jälkeen. Kun asetuksista laittaa salasanan uudelleen, niin mitään virheilmoitusta ei tule, mutta edelleenkään sähköpostit eivät tule koneelle. Jos käyttää selaimen kautta niin kaikki toimii. Samoin myös puhelimella. Asetuksissa kaikki portit ja palvelinosoiteet ovat oikein.

Olisiko ehdotuksia mitä kannattaisi kokeilla.

Tietokoneella on toinenkin käyttäjä, ja hänen profiilissaan kaikki toimii oikein.

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi eepuska

Komppaan myös ​@Kimblez ehdotusta eli kannattaa kokeilla kokonaan tilin poistaminen sähköpostiohjelmasta ja sen jälkeen sen lisäys uudelleen.
Tarkistathan myös, että valitset protokollaksi kaikille käyttäjille/laitteille vaihtoehdon “IMAP”, jolloin viestit ovat tallessa palvelimella ja niitä pystyy lukemaan useammalla laitteella/profiililla.

Huikkaa ihmeessä jos näillä ohjeilla lähti toimimaan tai jos jokin muu toimenpide auttoi asiaan.😊

2 kommenttia

  • October 27, 2025

Kokeile tilin poistoa ja lisäämistä uudelleen.


Forum|alt.badge.img+8
  • OmaYhteisön moderaattori
  • Vastaus
  • November 14, 2025

Komppaan myös ​@Kimblez ehdotusta eli kannattaa kokeilla kokonaan tilin poistaminen sähköpostiohjelmasta ja sen jälkeen sen lisäys uudelleen.
Tarkistathan myös, että valitset protokollaksi kaikille käyttäjille/laitteille vaihtoehdon “IMAP”, jolloin viestit ovat tallessa palvelimella ja niitä pystyy lukemaan useammalla laitteella/profiililla.

Huikkaa ihmeessä jos näillä ohjeilla lähti toimimaan tai jos jokin muu toimenpide auttoi asiaan.😊