Skip to main content
Vastattu

Vanha sähköpostiosoite elisanet.fi:ssä "kelluu"

  • 7. lokakuuta 2023
  • 2 kommenttia
  • 212 katselukerrat

Moi. Mulla on vanha sähköposti, muotoa@elisanet.fi, joka ei ole liitetty mun nykyiseen tiliin/sähköpostiin enää, joka on muotoa @anvianet.fi, mutta herjaa varattua kun yritän aktivoida sitä. 

Löytyykö neuvoa? . T. Steve

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Sokrates

Steve Kåla kirjoitti:

Moi. Mulla on vanha sähköposti, muotoa@elisanet.fi, joka ei ole liitetty mun nykyiseen tiliin/sähköpostiin enää, joka on muotoa @anvianet.fi, mutta herjaa varattua kun yritän aktivoida sitä. 

Löytyykö neuvoa? . T. Steve

Jos postiosoite ilmoittaa olevansa jo varattu , niin kirjaudu Oma Elisaan ja tarkista näkyykö se siellä.

Jos näkyy , niin muuta vain salasana ja tilin pitäisi olla käytettävissä.

Jos ei näy Oma Elisassa , niin mahdollisesti se on edelleen sinulle liitetty , mutta eri asiakasnumerolla. Siinä tapauksessa ota yhteyttä aspaan ja pyydä yhdistämään asiakasnumerot , että kaikki palvelusi näkyvät Oma Elisassa.

Toki sellainenkin mahdollisuus on , että se @elisanet.fi osoite on jo suljettujen listalla , jos et ole sitä käyttänyt. No sekin asia selvinnee aspan toimesta ja mahdollisesti saat sen takaisin käyttöösi.

https://verkkoasiointi.elisa.fi/

Katso alkuperäinen viesti
Oliko tästä hyötyä?

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Sokrates
  • 6336 kommenttia
  • Vastaus
  • 7. lokakuuta 2023
Steve Kåla kirjoitti:

Moi. Mulla on vanha sähköposti, muotoa@elisanet.fi, joka ei ole liitetty mun nykyiseen tiliin/sähköpostiin enää, joka on muotoa @anvianet.fi, mutta herjaa varattua kun yritän aktivoida sitä. 

Löytyykö neuvoa? . T. Steve

Jos postiosoite ilmoittaa olevansa jo varattu , niin kirjaudu Oma Elisaan ja tarkista näkyykö se siellä.

Jos näkyy , niin muuta vain salasana ja tilin pitäisi olla käytettävissä.

Jos ei näy Oma Elisassa , niin mahdollisesti se on edelleen sinulle liitetty , mutta eri asiakasnumerolla. Siinä tapauksessa ota yhteyttä aspaan ja pyydä yhdistämään asiakasnumerot , että kaikki palvelusi näkyvät Oma Elisassa.

Toki sellainenkin mahdollisuus on , että se @elisanet.fi osoite on jo suljettujen listalla , jos et ole sitä käyttänyt. No sekin asia selvinnee aspan toimesta ja mahdollisesti saat sen takaisin käyttöösi.

https://verkkoasiointi.elisa.fi/


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • 1 kommentti
  • 7. lokakuuta 2023

tx

Ei löydy sieltä, laiton heille yhteydenottopyynnön

S.