Moi. Mulla on vanha sähköposti, muotoa@elisanet.fi, joka ei ole liitetty mun nykyiseen tiliin/sähköpostiin enää, joka on muotoa @anvianet.fi, mutta herjaa varattua kun yritän aktivoida sitä.
Löytyykö neuvoa? . T. Steve
Moi. Mulla on vanha sähköposti, muotoa@elisanet.fi, joka ei ole liitetty mun nykyiseen tiliin/sähköpostiin enää, joka on muotoa @anvianet.fi, mutta herjaa varattua kun yritän aktivoida sitä.
Löytyykö neuvoa? . T. Steve
Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Sokrates
Moi. Mulla on vanha sähköposti, muotoa@elisanet.fi, joka ei ole liitetty mun nykyiseen tiliin/sähköpostiin enää, joka on muotoa @anvianet.fi, mutta herjaa varattua kun yritän aktivoida sitä.
Löytyykö neuvoa? . T. Steve
Jos postiosoite ilmoittaa olevansa jo varattu , niin kirjaudu Oma Elisaan ja tarkista näkyykö se siellä.
Jos näkyy , niin muuta vain salasana ja tilin pitäisi olla käytettävissä.
Jos ei näy Oma Elisassa , niin mahdollisesti se on edelleen sinulle liitetty , mutta eri asiakasnumerolla. Siinä tapauksessa ota yhteyttä aspaan ja pyydä yhdistämään asiakasnumerot , että kaikki palvelusi näkyvät Oma Elisassa.
Toki sellainenkin mahdollisuus on , että se @elisanet.fi osoite on jo suljettujen listalla , jos et ole sitä käyttänyt. No sekin asia selvinnee aspan toimesta ja mahdollisesti saat sen takaisin käyttöösi.
Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.
Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.
Onko sinulla jo tunnus? Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnusta? Luo OmaYhteisö-tunnus
Anna OmaYhteisö-tunnuksesi tai sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle sähköpostitse ohjeet salasanan palauttamiseksi