Skip to main content
Vastattu

Vanha sähköpostiosoite elisanet.fi:ssä "kelluu"

  • October 7, 2023
  • 2 kommenttia
  • 253 katselukerrat

Moi. Mulla on vanha sähköposti, muotoa@elisanet.fi, joka ei ole liitetty mun nykyiseen tiliin/sähköpostiin enää, joka on muotoa @anvianet.fi, mutta herjaa varattua kun yritän aktivoida sitä. 

Löytyykö neuvoa? . T. Steve

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Sokrates

Moi. Mulla on vanha sähköposti, muotoa@elisanet.fi, joka ei ole liitetty mun nykyiseen tiliin/sähköpostiin enää, joka on muotoa @anvianet.fi, mutta herjaa varattua kun yritän aktivoida sitä. 

Löytyykö neuvoa? . T. Steve

Jos postiosoite ilmoittaa olevansa jo varattu , niin kirjaudu Oma Elisaan ja tarkista näkyykö se siellä.

Jos näkyy , niin muuta vain salasana ja tilin pitäisi olla käytettävissä.

Jos ei näy Oma Elisassa , niin mahdollisesti se on edelleen sinulle liitetty , mutta eri asiakasnumerolla. Siinä tapauksessa ota yhteyttä aspaan ja pyydä yhdistämään asiakasnumerot , että kaikki palvelusi näkyvät Oma Elisassa.

Toki sellainenkin mahdollisuus on , että se @elisanet.fi osoite on jo suljettujen listalla , jos et ole sitä käyttänyt. No sekin asia selvinnee aspan toimesta ja mahdollisesti saat sen takaisin käyttöösi.

https://verkkoasiointi.elisa.fi/

Tämä keskustelu on suljettu, eikä tätä voi kommentoida.

Kokeile löytyisikö samasta aiheesta toinen tai uudempi keskustelu.
Jos keskustelua tai vastausta ei löytynyt, aloita uusi keskustelu.

HAE KESKUSTELUISTA

2 kommenttia

Sokrates
  • Vastaus
  • October 7, 2023

Moi. Mulla on vanha sähköposti, muotoa@elisanet.fi, joka ei ole liitetty mun nykyiseen tiliin/sähköpostiin enää, joka on muotoa @anvianet.fi, mutta herjaa varattua kun yritän aktivoida sitä. 

Löytyykö neuvoa? . T. Steve

Jos postiosoite ilmoittaa olevansa jo varattu , niin kirjaudu Oma Elisaan ja tarkista näkyykö se siellä.

Jos näkyy , niin muuta vain salasana ja tilin pitäisi olla käytettävissä.

Jos ei näy Oma Elisassa , niin mahdollisesti se on edelleen sinulle liitetty , mutta eri asiakasnumerolla. Siinä tapauksessa ota yhteyttä aspaan ja pyydä yhdistämään asiakasnumerot , että kaikki palvelusi näkyvät Oma Elisassa.

Toki sellainenkin mahdollisuus on , että se @elisanet.fi osoite on jo suljettujen listalla , jos et ole sitä käyttänyt. No sekin asia selvinnee aspan toimesta ja mahdollisesti saat sen takaisin käyttöösi.

https://verkkoasiointi.elisa.fi/


  • Keskustelun aloittaja
  • Tulokas
  • October 7, 2023

tx

Ei löydy sieltä, laiton heille yhteydenottopyynnön

S.